Hur många av Er är ett brottsoffer?

  • Hurt
  • Besökare
  • Besökare
10 år 8 månader sedan #602482 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet Hur många av Er är ett brottsoffer?
och de tror du ja berättar - aldrig de kommer ja ta med mej i graven - vill ju att jorden ska finnas kvar!
Mer
10 år 8 månader sedan #603149 av Utomjordingen
Jag berättade för min kvinna om min komet. När hon förstod vad jag menade så sa hon att jag är värre än Mao, Stalin och Hitler... sedan fick jag stryk utav min kvinna ikväll. Alltså med andra ord, så är jag på 1:a plats - ha, ha, ha!

Mer
10 år 8 månader sedan #603224 av Admin1
Utomjordingen,

Hade din kvinna druckit, eftersom du fick spö?
Mer
10 år 8 månader sedan #603253 av Utomjordingen
Ja, vi var båda fulla igår. Visst, hon slog mig men det är glömt nu.

Jag är förbannad idag på den där utomjordingen som via telepatisk väg visade mig för några år sedan om när kometen kommer. Jag hatar årtalet! Nästan så jag måste leva bara av den anledningen fram till dess bara för att se om det är sant.
  • Besökare
  • Besökare
10 år 8 månader sedan #603277 av
det är okej att slå någon men inte för hårt och i självförsvar
Mer
10 år 8 månader sedan #603294 av Nissegossen
Det sitter i sedan gammalt att man inte slår en kvinna om man är man! Detta även om det är hon som slåss! Jag skulle förövrigt köra vem som helst på dörren som slog första slaget på mig, oavsett vem det är!

Kunde kvinnor lära sig det, att om en kvinna blir slagen av sin man, lämna honom det första du gör! Sök skydd var du kan, men stanna inte över natten, bara ta dina grejer och gå!

Våld accepteras icke!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum