Hur många av Er är ett brottsoffer?

Mer
10 år 5 månader sedan #621545 av Utomjordingen
Cosmos, visst är det bara män som har varit dina plågor... ?! För mig står det minst 15 ond till männen och bara högst 1 ond till kvinnan. Jag undviker män så långt det går idag.
Mer
10 år 5 månader sedan #621552 av Cosmos

Utomjordingen skrev: Cosmos, visst är det bara män som har varit dina plågor... ?! För mig står det minst 15 ond till männen och bara högst 1 ond till kvinnan. Jag undviker män så långt det går idag.

Nix, det har inte bara varit män. Den värsta misshandeln med kniv var faktiskt en tjej.
Mer
10 år 5 månader sedan #621627 av Admin1
Cosmos,

Har du haft otur med bostadskvarteret när du råkat ut för så mycket? Har själv inte drabbats av något alls?
Mer
10 år 5 månader sedan #621690 av Cosmos
Nej. Det mesta hände när jag var 18-30 år gammal. Jag var ganska vild och var ute och stökade var och varannan kväll. Hade väl otur som stötte på sådana här typer. Men vid några tillfällen har det varit i hemmet med partners.

Som sagt, jag har bott på så många ställen så vissa saker har hänt utomlands, England och Tyskland t ex.

Samtliga förövare utom tre var invandrare.
Mer
10 år 5 månader sedan #621760 av islaa
Övergrepp av sexuell karaktär. Berättade inte för nån förrän 20 år senare.
Mer
10 år 5 månader sedan #621809 av Utomjordingen

Jag undviker män så långt det går idag.


Sorry män, nu när jag drog alla män över en kant/kam igen men jag har så dålig erfarenhet utav män från förr. Många män som jag har känt i verkliga livet var riktiga psykopater eller sociopater. En del sitter i fängelset eller har långt brottsregister, en del är döda och en och annan är missbrukare idag. Jag har bara haft otur att lära känna dom. Men jag vet att alla män inte är så.