Skäms så för hur jag behandlade min pappa...

Mer
7 år 4 månader sedan #888796 av Admin1
Jag har blivit hotad många gånger och senast av P@llekula, men jag är inte rädd. Dör man så dör man och mördaren får sitta på rättspsyk och ruska tupp resten av livet. Bara en sådan sak är värt att dö för.
Mer
7 år 4 månader sedan #888813 av Richard
Oftast stannar hot, just vid tomma hot o vi får hoppas att fallet är så med P@llekula också. Men en del ger sig inte. För inte allt för längesedan tyckte jag det var roligt att rita Muhammed-bilder, men jag har slutat med det nu, eftersom folk är beredda att döda för det.
Mer
7 år 4 månader sedan #888819 av Admin1
P@llekulas hot var diffust och säkert medvetet diffust för att det inte skulle vara straffbart. Tyder på instruktioner av någon scientologerna för att skrämma, men inte åka dit. Samma sak var det när Alternativ hotade mig med misshandel det var också ett diffust och icke straffbart hot. Säkert scientologernas instruktioner den gången också. Scientologernas främsta drivkraft är att framkalla rädsla. De får gärna knacka på hos mig, så ska jag knacka dem i skallen med ett basebollträ. En scientolog fattar inget om de inte får ett basebollträ i skallen.
Mer
7 år 4 månader sedan #888822 av Recard2016
Åt helvete me pallekula, som om hans "religiösa" skit inte vore nog, dessutom hot.
Mer
7 år 4 månader sedan #888823 av Recard2016
När jag var i Kanada för några år sedan runt jul så var de ända som gav mig något eller bjöd in mig de som inte firade jul p.g.a. de varken var kapitalister eller religiösa. Tog mig på bio gratis o bjöd mig på vietnamesisk mat gratis. Min familj som bodde i Ottawa o var höger o djupt religiösa bjöd inte ens in mig, en av dom e nunna.
Mer
7 år 4 månader sedan #888838 av Lelle
Det är inget att vara rädd för. Vi behöver inte jaga upp oss för den här. pallekulla