Är jag farlig?

Mer
6 år 8 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #959895 av Utomjordingen
Jaha, så nu är jag farlig också och bli stigmatiserad för det:
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
6 år 8 månader sedan #959900 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Är jag farlig?
Jag är ibland farlig men sällan
Mer
6 år 8 månader sedan #959910 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Är jag farlig?
Jag var säkert farlig innan jag hamnade på mentalsjukhuset våren 1990 men fick behandling från start våren 1990. Sen dess har jag fått psyke mediciner och lite andra behandlingar.

Och de säger att efter 40-årsåldern så lugnar farliga människor ner sig. På grund av att 40 - åringar har bättre samhällsbild än när dom var typ 20 år gamla. Jag är långt över 40 år idag... .
Mer
6 år 8 månader sedan #959946 av memphis
Svar från memphis i ämnet Är jag farlig?
själv är jag inte farlig och tycker inte det är något att vara stolt över att vara våldsam. jag menar att det är ädlare att fly än fäkta. men står man inför en fara så har man så klart rätt i att försvara sig. men det är bäst att fly som första val. om inte det går avoid the person. om inte det går fight!
Mer
6 år 8 månader sedan #959949 av Geta
Svar från Geta i ämnet Är jag farlig?
Är inte helt säker på att jag inte är farlig. Därför ser jag inte skräckfilmer, där jag kan få idéer.
Mer
6 år 8 månader sedan #959976 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Är jag farlig?
Jag tror nog inte att du är farlig, Utomjordingen. Själv är jag rätt beskedlig. Fast en gång fick jag en farlig uppmaning i huvudet (berättade för en skötare) och dagen därpå fick jag tvångsvård och fick sitta inklämd mellan två väktare under bilfärden till PIVA och den där Ciscordinolsprutan. Har jag ens slagit någon på truten?