Richard mår bättre! (F.d. Hur dör Richard?)

Mer
6 år 5 månader sedan #988298 av Richard
Jag känner att jag inte har långt kvar... En sista festlighet hinner vi med, ni får gissa vad spiken i kistan blir!

Tog bort omröstningen, erkänner att den var lite morbid o inte så festlig längre...
Mer
6 år 5 månader sedan #988339 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur dör Richard?
Kistespiken skulle du kunna ha mellan fötterna, sitter den i ryggen ligger du inte still, för övrigt gissar jag att de använder skruv för en skruvdragare, enklast så och mest hållbart.

Vad, skall jag säga? Gonatt vännen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #988374 av krokus
Svar från krokus i ämnet Hur dör Richard?
Vilken hemsk tråd. Vore det inte bättre om Richard försökte (över)leva istället?
Mer
6 år 5 månader sedan #988433 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur dör Richard?
Nu såg jag att Richard har överlevt natten.
Mer
6 år 5 månader sedan #988446 av Richard
Svar från Richard i ämnet Hur dör Richard?
Förlåt, det här var en dum tråd... Men det kändes verkligen som om jag skulle packa ihop igår kväll.

Nu känns det mycket bättre!
Jag har gått ner till 2 mg Haldol och stelheten har äntligen släppt lite! Jag kommer nog att sätta ut den helt, men jag känner mig rädd och orolig. Iktorivil biter inte på det. Men sover bra ändå, trots att jag dragit ner på Theralen också. Men har kvar min Imovane.

Ska snart åka till Helsingborg på fest, o egentligen borde jag inte dricka när jag håller på att justera medicinerna, men kommer att göra det ändå!
Mer
6 år 5 månader sedan #988457 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur dör Richard?
Du har inte en depression nu?
www.viska.se/sjalvtester/har-jag-depression