Richard mår bättre! (F.d. Hur dör Richard?)

Mer
6 år 4 månader sedan #988462 av Richard
Svar från Richard i ämnet Hur dör Richard?

cecilia76 skrev: En naprapat eller massör kunde hjälpa dig tillfälligt om inte så för lite lindring?

Jo, kanske, men som sagt har stelheten släppt lite nu, mest ont just nu är det i nacken.
Mer
6 år 4 månader sedan #988498 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur dör Richard?
[youtube:1upqgqbt]urNvhT8odOM[/youtube:1upqgqbt]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #988500 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur dör Richard?
Kolla denna länk den går till söksidan till själv massage ni kan göra själva för olika åkommor
www.youtube.com/results?search_query=hur+massera+en+stel+nacke

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #988501 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur dör Richard?
Förövrigt, kul att du håller dig vid liv

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #988737 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur dör Richard?
Du har inte fått ryggskott? Det kan ge stelhet i ryggen. Haft det och körde med värmedyna. Bechterews sjukdom ger ryggsmärtor och är en inflammation i ryggen.
www.doktorn.com/artikel/ont-i-ryggen-kan...%B6k%C3%A4nd-sjukdom
Mer
6 år 4 månader sedan #988843 av Richard
Svar från Richard i ämnet Hur dör Richard?

Nissegossen skrev: Förövrigt, kul att du håller dig vid liv


Tack! Jag ska försöka sluta tänka så negativt.

Admin1 skrev: Du har inte fått ryggskott? Det kan ge stelhet i ryggen. Haft det och körde med värmedyna. Bechterews sjukdom ger ryggsmärtor och är en inflammation i ryggen.
www.doktorn.com/artikel/ont-i-ryggen-kan...%B6k%C3%A4nd-sjukdom


Nä, det är inte ryggskott, Bechterews sjukdom visste jag inte om.

Men, när jag vaknade i morse (hos min pappa i Helsingborg, eftersom jag var på fest där), så märker jag en befriande känsla i ryggen! Större delen av värken har släppt, men en viss stelhet finns kvar. Ligger nu på 2 mg Haldol, o idag har jag inte heller märkt av några psykiska märkligheter heller!

Hoppas nu detta kan hålla i sig! :D