Förvirrad med suicidtankar.

Mer
6 år 2 månader sedan #1017701 av Richard
Nä, det inte hans fel, vet faktiskt ingen direkt i uppåtstigande led i släkten som har sjukdom liknande som jag...
Mer
6 år 2 månader sedan #1017706 av Richard
Han var apotekare innan jag föddes, o han har aldrig missbrukat nått. Men jag mådde skit o hade varit på psyk innan, så jag visste vad det handlade om för mediciner. Så började jag först nalla lite benzo, sen tänkte jag tanken när jag hittade morfinet... Ska man våga testa detta? Sen var man ju fast!
Mer
6 år 2 månader sedan #1017713 av Richard
Blääh!

Bara för att klargöra, det här var väldigt längesedan och är preskriberat. Det jag tog skulle förbrännas, jag tog endast för eget bruk, sålde inte ett milligram av nått! Så jag skadade bara mig själv, även om det var ett grovt brott. Min pappa blev ganska chockad när han insåg vad jag hade gjort, o hur jag blivit. Jag fick läggas in på avgiftning på psykiatrisk avdelning. Jag godkände att vårdarna fick kolla runt o ta allt jag hade hemma, för jag ville inte hålla på med det!

Ett tillägg till...
När jag gjorde det här fanns inte Flashback Forum ens, men det fanns ett annat forum om droger, minns inte ens vad det hette, där jag skrev anonymt om vad jag höll på med. Fullt av pundare o patrask inklusive mig själv. Historien har tagits upp på andra apoteksmöten, min syster höll på att sjunka genom golvet när hon var med på ett. Polisen vet om allt, när jag var på förhör för en annan grej, så var det nått medicinskt, o polisen sa; -Du har ju "jobbat" på apotek, det vet jag, så du vet väl vad det är?
Mer
6 år 2 månader sedan #1017714 av Geta
Svar från Geta i ämnet Förvirrad med suicidtankar.
Men var det inte onödigt att kasta C-vitamin?
Mer
6 år 2 månader sedan #1017719 av Richard
Alla läkemedel jag hade skulle bort. Fick hämta ut, typ max en veckodos då.