Överdos

Mer
3 år 1 månad sedan #1327251 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Överdos
Överdoserat mat? Zyprexan är väl anledningen till det.. har däremot hottat med självmordsförsök några gånger. En gång var det en tjej som ringde ambulansen och jag fick ligga över på ett akutvak.
Mer
3 år 1 månad sedan #1327563 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Överdos
Jo, jag har vid fyra tillfällen tagit överdoser av olika mediciner. Sista gången var i början av 2018 och jag fick ligga på iva i en vecka. Var helt jävla borta och minns inte mycket av den händelsen annat än att jag hörde röster och fick budskap i tidningar om att ta livet av mig.
Mer
3 år 1 månad sedan #1327565 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Överdos
Jävla Phenibut, jag tror jag fått magsår av det.. De snackar om "Max 2 gram" och Koma jävla bullshit, ingen koma här tyvärr.. Men 18 gram Rickard, det är nog världsrekord 

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 1 månad sedan #1327568 av Richard
Svar från Richard i ämnet Överdos
Ja, det var väl lite att ta i...
Tar inte det just nu, bara om jag skulle få abstinens från benzo-nertrappningen. Men tog det under ganska lång period, säkert mer än en månad o man kan ju bli beroende av det också. Men jag undrar om det leder till magsår...? 2 g är inte så mycket, ibland tog jag 5 g om dagen.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1327569 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Överdos
Jag har tagit 3 eller fyra gånger, Jag kände bara av det två av gångerna?? Stoppa i mig 6 gram åt gången. Jag ska nog slänga det som är kvar..

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 1 månad sedan by zoegas.
Mer
3 år 1 månad sedan #1327576 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Överdos
Toss the trash where it belongs!