Om man får rättspsyk, får man lärare då inne i rättspsyk?

Mer
6 år 9 månader sedan #953368 av Inwatto
Håller med om att det är slöseri med tid. Det är upp till den intagne att studera, tror jag. Inte får man privatlärare.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
6 år 9 månader sedan #953376 av Carmen Al Kebab
I fängelset får man privatlärare genom kriminalvården tror jag, men inte rättspsyk? Fin särbehandling.
Mer
6 år 9 månader sedan #953483 av Admin1
Rättspsyk är egentligen ett fängelsestraff och att likställa med fängelse. Vill man studera så kan man nog göra det på distans.
Mer
6 år 8 månader sedan #958447 av Sandra557
Den kliniken jag var på hade lärare så en kunde läsa upp både grundskola och vissa delar av gymnasiet.
Mer
6 år 8 månader sedan #958454 av Geta
Var du på rättspsyk?
Mer
6 år 8 månader sedan #958487 av Utomjordingen
Inte rätts psyk utan vanlig psyk där jag var tvångsmedicinera/tvångsinlagd åren 1990-1992 försökte jag läsa på Komvux 4 års teknisk linje på 2 år men hoppade av innan jag blev färdigutbildad. Fick då när jag utbildade mig frigång till skolan om jag bara kom tillbaka till avdelningen på en bestämd tid.

Menar, har ju så många symptom trots psyke mediciner att det på ett sätt inte går att arbeta sen ändå med tanke på också att injektionen Trilafon gjorde mig kroniskt psykisk trött.

Försökte sätta fokus på att bli psykisk frisk istället men inser idag att det gick inte så bra... .