Natalie blev utsatt för övergrepp på rättspsyk

Mer
3 år 11 månader sedan #1251911 av Geta
Det är lite läskigt att man inte får låsa om sig, när man sover på natten.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251953 av björk
Geta de är ju ett sånt runt
fönster med skruvar på.
Även när jag låg inlagd i
3 månader gjorde ja

mönster mestadels med de här skruvarna som bekransar allt ja jag kröp Tom på golvet.

Detta i stor vånda
Mer
3 år 11 månader sedan #1251957 av Geta
Jag låste om mig första natten på psyket 2005 men då skruvade personalen bort låset på dörren.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251988 av Nissegossen

Malen skrev: Någon mer som känt sig rädd när du varit inlagd?



Nej, men jag har aldrig legat inne på rättspsyk, jag har legat på den s.k kallade stormen en delad avdelning, med låst dörr till stormen. Har legat bältad en hel natt från det att natten kommit tills de gick hem på morgonen. En medpatient sade jag har spänt musklerna och låsen har poppat bort när jag spänner musklerna men så roligt skall vi inte ha idag.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1251991 av memphis
Första gången jag var inlagd var jag rädd för allt, både personal och patienter. Särskilt en i personalen som hade min mammas händer, och en bland patienterna som gick runt och daskade till folk med en handske hon hade. Senast jag var inlagd var jag inte rädd alls för något inne på psyket, jag var rädd för världen utanför psyket. Jag fick en kompis där inne så tiden gick ganska fort.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251993 av Geta
Ja visst är det skönt att bli inlåst på psyket, när man känner sig förföljd utanför.