Här e mitt svar på en dikt

Mer
14 år 9 månader sedan #227002 av Vargen
Jag vet hur det e att inte vara fri, vi e slavar under statens system, ett system som hjärntvättar folk till att bli tysta och dumma.vi lever här o nu o media sprider sina propagandan, allt för att manipulera oss som e slavar i den här världen. vi e dem .... men ingen förstår, hur det känns när statens män har skickat sina spioner på oss, hur det känns som troende att träffa sin antikrist, hur det känns som en man med en dröm, "jag drömmer om frihet och ingen död... där pengar inte har nån betydelse, där status och stil inte betyder nåt...där vi e alla likt barn, där vi sitter på stranden o har kul...där ingen ljuger o manipulerar, där psykologerna inte kan komma för att förstöra oss... jag är här och nu,, i helvetets sinne. den jag var spelar ingen roll, nu finns det ingen återvändo...och många har försökt ta sig in på min stig, och förflytta mig bort...suicide kings is the ones who rule this world, one with the banner of the fallen angel / staten"

vi är fångar, tro inte att ni e sjuka, det finns en anledning till det. den som försöker vilseleda detta eller raderar det,är från staten eller hjärntvättad av den.vilket är sant?
Mer
14 år 9 månader sedan #227005 av Vargen
Svar från Vargen i ämnet Här e mitt svar på en dikt
Och makt var givet till vilddjurets bild att tala och häda. Welcome to the Show on the TV
Mer
14 år 9 månader sedan #227041 av Isa-Alise
Är det det här som du är rädd för??? Ingen kommer att sätta dig i fängelse för ord, men man kan undra hur du mår...