Vad finns det för kul att göra i livet just nu?

Mer
8 år 11 månader sedan #742674 av Utomjordingen
Kan Ni se om jackan är nazistisk? Jag kan inte det! Finns ingen nazist märke. Hursomhelst, när jag har gått med jackan så har en redan undrat om jag är nazist vilket jag inte är. Jag ska köpa lite smycken som symboliserar mig till jackan också.




Jag har slutat att rösta! Innan röstade jag alltid på Kristdemokraterna. Vill inte tillhöra något parti längre eftersom oavsett vilket parti som än styr så försummar dom ändå psykisk sjuka.
Mer
8 år 11 månader sedan #742694 av Fantasio
Nej, inte är jackan nazistisk. Den ser lite annorlunda ut, det är allt, tycker jag.
Mer
8 år 11 månader sedan #742700 av Utomjordingen
Tack för ditt svar! Jag vill att man associerar mig som en musiker/gambler och jag ska köpa sådana märken/smycken till jackan så människor kan se/förstå vem jag är.
Mer
8 år 11 månader sedan #742701 av Ready

Utomjordingen skrev: Kan Ni se om jackan är nazistisk? Jag kan inte det! Finns ingen nazist märke. Hursomhelst, när jag har gått med jackan så har en redan undrat om jag är nazist vilket jag inte är. Jag ska köpa lite smycken som symboliserar mig till jackan också.




Jag har slutat att rösta! Innan röstade jag alltid på Kristdemokraterna. Vill inte tillhöra något parti längre eftersom oavsett vilket parti som än styr så försummar dom ändå psykisk sjuka.


Du måste vara smal om du kommer i den?
Mer
8 år 11 månader sedan #742705 av Utomjordingen
Utöver gambler och musik smycken/märken till jackan så funderar jag på detta märke som jag har här hemma:



Rätt passande eftersom jag har en psykisk sjukdom!

Jackan passade mig perfekt! Jag har ingen fetma och har aldrig haft det så... .
Mer
8 år 10 månader sedan #743557 av Utomjordingen
Jag har mina tygmärken hemma och min kvinna vill att jag ska gå till en syaffär här i närheten så jag kan få sytt märkena till jackan. Så jag ska snart göra detta och det ska bli intressant att veta vad det kostar.

Tygmärkena till jackan är Spader Ess och Clockwork Orange (kult film)!

[youtube]xHFPi_3kc1U[/youtube]

Jag vill ha smycken till min jacka också men det får inte bli för mycket cirkus/julgran sa min kvinna - ha, ha, ha! Så då får det väl bli små/diskreta smycken till jackan.


Utöver gambler och musik smycken/märken till jackan så funderar jag på detta märke som jag har här hemma:



Rätt passande eftersom jag har en psykisk sjukdom!

Jackan passade mig perfekt! Jag har ingen fetma och har aldrig haft det så... .