ny tattoo :)

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 7 månader sedan #864283 av
ny tattoo :) skapades av
en tattuerare jag pratat med om ett motiv ringde för ett tag sedan. ska komma in till studion senare i veckan så ska vi kolla på skissen. sedan ska jag göra den i slutet av november eller december det beror lite på hur mycket den blir att kosta.. jag ska göra en diamant på framsidan av halsen/över struphuvudet sedan ska det vara något som fyller upp på sidorna också men det får tattueraren bestämma hur det ska se ut :) .. det var länge sedan jag gaddade mig. har inte gaddat mig sedan 2013. :)
Mer
7 år 7 månader sedan #864285 av Geta
Svar från Geta i ämnet ny tattoo :)
Är det inte obehagligt att bli tatuerad just där?
Mer
7 år 7 månader sedan #864287 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet ny tattoo :)
Jag har själv två fristående tatueringar och två som sitter ihop, det räcker för mig. Ibland får jag för mig att jag vill ha mer, men det får nog räcka med de jag har. Mina tatueringar skyls av tröjan.
Mer
7 år 7 månader sedan #864288 av vespire
Svar från vespire i ämnet ny tattoo :)
Lycka till partyjunkie, det låter spännande med tatueringar. Har inga själv. :)
Mer
7 år 7 månader sedan #864293 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet ny tattoo :)
Jag säger som Geta, det låter som att det kan göra rejält ont. Jag tycker att folk med halstatueringar ser farliga ut.
Mer
7 år 7 månader sedan #864302 av memphis
Svar från memphis i ämnet ny tattoo :)
Hoppas det blir bra :) låter snyggt med diamant. Jag har en enda tatuering. Skulle vilja täcka den nu ha nåt nytt. En nattfjäril som jag har i en bok som heter Art Forms In Nature. Supersnygg. På ena skulderbladet/axeln.