Bandspelaren

  • David
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #40977 av David
Bandspelaren skapades av David
Bandspelaren



......and you shall know the truth and the truth shall set you" free " bullshit . The truth shall make you crazy but then again crazy people are FREE.
Tänk om du var född i en Kanibalisk kulture du skulle inte ifrågasätta din kost men om du var en galning eller visionär ......
Varför Svengelska? får jag är Schizofren (Splitrad) och stolt for det till skilnad Ni kanibalister.
Extrem? inte i år 5000 eller 10000 när eran vanor kommer och bli lika motbjundade som vanorna 5000 år före Kristus
Förklaring:När en anka födds den följer det första varelsen som den ser även om den är en en varg, vi är inga ankor men inte bättre en bandspelare_vi uppreppar samma språk , samma mat vanor, tro mm.... som vår omgivning
Vad vill jag ? vill veta om vad ni tycker om vad jag sa eller bevisa mig att jag har fell
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 11 månader sedan #40980 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Bandspelaren
Låt oss anta, att år 5000 är alla vegetarianer(tablettmissbruk), då kommer dem inte att förstå vår civilisitation! Vi tillåter ju inte längre stegling, eller finns den i en modrnare variant?

Jag håller med, "a bunch of crazy peoples will survive, not ordinary folks, because they will become crazy at the end of the story"!

Ja katter kan ha tikar som surrogatmorsor. Men jag håller med, hela jävla högen har en bandspelare påkopplad(minne)hela tiden. Upprepandet tjänar bara ett syfte, det är att man köper ett resonemang som inte är till salu. Eller är hela samhället bestående av horor(utom kvinnor förstås) Vad innebär det det att vara en hora, jo, att man säljer sin vara så billigt som möjligt!

Jag börjar fundera på om inte bandspelaren
även plockar med bakgrundsljud såsom ångest, syn-stjärnor, känslosmällar mot kroppen. Och ändå säger folk att vi lever mitt inne i en illusion! Är det inte ett hån mot vår existens att förneka våra upplevelser? :P

Vars är världen på väg?
  • David
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #40981 av David
Svar från David i ämnet Bandspelaren
Jocke skrev

Jag börjar fundera på om inte bandspelaren
även plockar med bakgrundsljud såsom ångest, syn-stjärnor, känslosmällar mot kroppen. Och ändå säger folk att vi lever mitt inne i en illusion! Är det inte ett hån mot vår existens att förneka våra upplevelser?


Ja Det gör det det kallar jag insikt, Vision, eller Guda makt om du är troende och det är det som ger framsteg annars det blir inga framsteg vi bara upprepar samma tankar Generation efter generation.
Problemet är ingen Utbildad människa (Psykiatriker?) vågar o säga "Jag vet inte"
Jag slår vad att de har själv upplevt oforklarliga saker när de behandlar oss men kommer de nångång o erkänna????
Mer
3 år 11 månader sedan #1255632 av wasp
Svar från wasp i ämnet Bandspelaren
En inspelare kan vara bra att ha ibland...................
Nu har jag än en gång svarat i en postning från 2006. Två år innan jag reggade mig!
Mer
3 år 11 månader sedan #1255703 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Bandspelaren
Enligt vissa kan man höra spökröster på en bandsåelare

Som kuriosum köpte.min bror en av de första 1954

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1255706 av Geta
Svar från Geta i ämnet Bandspelaren
På 1950-60 talen fanns det en man som höll på med sånt. Han hörde spökröster i inspelat.