Undra varför just på den 11 september ?

Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1099547 av Lelle
När jag kom till huset 27 september 1996 så var det första jag lade märke till högtalarna i taket i mitt rum. Jag hade våningssäng och sov i höjd med dem. Jag såg dem från min säng varje gång jag skulle sova mitt första år. Jag tyckte om dem mycket. 1997 monterade pappa bort högtalarna i taket- tog bort dem. Sedan dess var dom aldrig där igen.

Men under en psykos under sen sen kväll 11 september år 2016 var dom plötsligt från ena sekunden till den andra, tillbaka igen- var dom där igen. Min säng låg under dem så jag märkte det direkt. Jag sov i samma rum. Även tavlor och klockor var tillbaka som endast fanns för 19 år sedan. Jag blev förflyttad till en parallell värld där dom inte hade tagits bort som i min värld innan. Jag gick mellan världar och övre makter såg till att det var möjligt.

Idag sover jag under dom. Helt fantastiskt. När jag flyttades var det den 11 september 2016 sent sent på kvällen. Vi hade under dagen varit på hamnkrogen. Det var en jätte fin sensommardag. Kändes väldigt sommar den dagen,sol och varmt. Och det var mycket folk på hamnkrogen och det var som att ingen tänkte på vilken dag det var, stämningen var så god och mycket folk. Folk gick runt i t-shirt och shorts och åt glass.

Jag funderar dock varför det just hände den 11 september ?? Enligt den officiella uppgiften är min födelsedag den 4 juni.

Bild på högtalarna i taket:

scontent.fbma1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/...701f51a7&oe=5C519ED4
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 6 månader sedan #1099761 av Admin1
Gissar på en synhallucination gjorde att du såg högtalarna.
Mer
5 år 6 månader sedan #1099784 av Lelle
Så synhallucination syns på foton med ? :rotfl
Mer
5 år 6 månader sedan #1099946 av Admin1
Om högtalarna finns fortfarande i taket, så tog din pappa aldrig bort dem 1997.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1101415 av Lelle
märkligt om högtalarna i taket skulle varit där hela tiden. Mitt rum var i samma rum som högtalarna. jag vet hur det ser ut i huset. Jag borde märkt det isåfall. Sådant missar jag inte. Men det var inte bara högtalarna i taket som kom tillbaks. Det var även klockor och tavlor.

dessutom får jag aldrig synhallucinationer under mina psykoser.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 5 månader sedan #1101417 av Geta
Det som finns där hela tiden märker man inte. Det är skillnader som man märker.