Hur är dina grannar?

Mer
5 år 1 månad sedan #1135922 av wasp
Svar från wasp i ämnet Hur är dina grannar?
Mina grannar är bra, men min närmaste grannfru går bakom ryggen på mig. Hon utger sig för att vara The little old lady from Pasadina, who's got a pretty little flowerbed of white gardenias. Inte då! Skvaller, svaller, pladder i det oändliga! Vet att jag står inte högt i kurs här - avundsjuka heter det visst. Området är nog bra, men utbildningsnivån too low for zero! Veterinärutbildning en gång i tiden - fy fan! Han var borgerlig som ung, gammal överklassare som blivit sjuk och utan pengar! Så går valserna! Inte kul alls!
Mer
5 år 1 månad sedan #1136022 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur är dina grannar?
Mina grannar har jag ingen kontakt med annat än att jag hälsar på dem. Cosmos du kanske skulle spela och sjunga på grannfesterna. Du är ju väldigt bra på det. De blir säkert imponerade.
Mer
5 år 1 månad sedan #1136024 av Miika
Svar från Miika i ämnet Hur är dina grannar?
Ja, jag brukar lyssna på september in my heart
Mer
5 år 1 månad sedan #1136027 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Hur är dina grannar?
Har bara hälsat på en del av grannarna på nya orten.

/Dave
Mer
5 år 1 månad sedan #1136028 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Hur är dina grannar?
Har skapliga grannar där jag bor just nu. Där jag bodde förut var det förfärligt lyhört. Technomusik med högsta möjliga basgång varvades med ett evigt hundskall och högljutt knullande. Vid närmare eftertanke undrade jag mest hur det var fysiskt möjligt att knulla så intensivt minst 6 gånger per dygn, varje dag, utan att få allvarliga skador. :tänk
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1136033 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur är dina grannar?
En granne är att betrakta som nyhetskanalen, hon vet allt om alla i området och talar om det om man frågar.

Förövrigt är det något som skvalpar runt i mig, men jag vill inte ta upp det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.