Påskpynt!

Mer
5 år 2 veckor sedan - 5 år 2 veckor sedan #1144321 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Påskpynt!
Memphis, nu vet jag! Du får dina psykiska symptom på grund av din livsstil som du har.
Last edit: 5 år 2 veckor sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 2 veckor sedan #1144324 av memphis
Svar från memphis i ämnet Påskpynt!
Snarare du får det!
Mer
5 år 2 veckor sedan #1144325 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Påskpynt!
Memphis, hade du inte skenat iväg utanför ramarna under ditt liv så hade du inte haft minsta psykiska symptom idag - det är min teori.
Mer
5 år 2 veckor sedan - 5 år 2 veckor sedan #1144327 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Påskpynt!
Om du sparat ett större ägg av papp köp påskgodis och lägg i, har dina syskon barn så är det ju spännande för dem att öppna och smaka, har aldrig tagit hem något från psyket, mitt förflutna kan du i stället kika i det utrymme där man kan slänga grovsopor, möblemang och annat som blir över när en blir två vid sammanboendet

Tog vara på ett soffbord, det var en glasskiva ovanpå och bladguld på benen jag gick två gånger. En flicka skulle flytta till sin första lägenhet, jag visste om det och sade åt hennes föräldrar ta med flickan och kom hem till mig. När mamman såg det sade hon varför kunde jag inte fått det?

Den flickan har gift sig och bor nu i villa i Hovås ett område med hög status här i stan nära havet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 veckor sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 2 veckor sedan #1144328 av memphis
Svar från memphis i ämnet Påskpynt!
Du vet för lite för att uttala dig så UJ. Du vet inte mitt livs historia.
  • Leloo
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 veckor sedan - 5 år 2 veckor sedan #1144329 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet Påskpynt!
Var lite kul att läsa om när stal gossedjursshönan Memphis :D
Jag startade brandlarmet två gånger på avdelningen så brandmän i full mundering anlände och ville släcka branden. Spelade såklart helt ovetandes :skifta
Last edit: 5 år 2 veckor sedan by Leloo.