Ny naturkraft troligen upptäcks, kan kopplas ihop med mörk materia!

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1206406 av Richard
Albert Einstein jobbade på teorierna, men han dog 1955. Så han hann inte klart;

Einstein räknas som en av fäderna till den moderna fysiken och anses av många ha haft ett av de mest kreativa intellekten någonsin. Han förutsåg bland annat gravitationsvågors existens 1916, vilket forskare publicerade direkta bevis för först hundra år senare.

sv.wikipedia.org/wiki/Albert_Einstein

Säg inget dumt om Albert Einstein, Peter Higgs , Stephen Hawking o andra stora fysiker som möblerat om i kvantfysiken!

En vän till mig var Jehovas Vittne, men även intresserad av kemi o fysik. När jag frågade om jorden sa han bara att Gud skapade jorden... När Higgs boson bekräftades stod det i tidningen "Guds partikel hittad", den artikeln hade han uppsatt på kylskåpet. Men han dog i en överdos... :(
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Richard.
Mer
4 år 5 månader sedan #1206422 av Nissegossen

PsychoWard skrev: demonisk skit som de troligen hittat på för att få einsteins "relativitets-teori" att gå ihop efter att den blev överbevisad.


Akta dig, Einsteins två teorier tycktes inte stämma då det blev astronomiska tal, just det faktum är där uppe i det blå stämmer teorierna med astronomiska tal. Samt att de gjorde fler upptäckter det kunde troligen vara så att de gjorde experiment som detta förflytta en jagare från en hamn till helt plötsligt en annan hamn

Ursäkta men jag får påtala det, samt att det som hänt var att sjömän blivit inbäddade i skotten samt de som överlevde krävde psykiatrisk vård.

En dag innan experimenten installerades 300ton elektronik
sv.wikipedia.org/wiki/Philadelphiaexperimentet

Kan bara tänka, detta är sant

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan #1206424 av PsychoWard
jag är inte rädd för människofantasier och satans jävulskap. INGEN PLAN FRÅN HELVETET, INGEN KONSPIRATION AV MÄNNISKOR, KOMMER NÅNSIN LYCKAS DRA MIG BORT FRÅN DEN LEVANDE GUDEN JESUS KRISTUS KÄRLEK.
Mer
4 år 5 månader sedan #1206446 av Cosmos
Pust. Du är en karikatyr.
Mer
4 år 5 månader sedan #1206448 av Clean

PsychoWard skrev: jag är inte rädd för människofantasier och satans jävulskap. INGEN PLAN FRÅN HELVETET, INGEN KONSPIRATION AV MÄNNISKOR, KOMMER NÅNSIN LYCKAS DRA MIG BORT FRÅN DEN LEVANDE GUDEN JESUS KRISTUS KÄRLEK.


Varför skriker du? Softa mannen... Bättre än såhär blir det inte! Hahaha!