NÅN SOM FINNS PÅ RIKTIGT?[BEVISA DIN EXISTENS]

Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1235632 av salig
:ljus
Jag finns för jag söker ögonkontakt med "främmande"(människorna & djuren) människor VARJE GÅNG JAG ÄR PÅ STAN OCH VILL LÄRA KÄNNA ALLA I VÄRLDEN! Drömmer om en helomfattande värld där varelser inte e låtsas som dom är främmande för varandra utan kollar varandra i ögonen och stannar & pratar VARJE GÅNG MAN ÄR UTE! Och där man aldrig är ensam(fysiskt som psykiskt), leva i ett hus med människor som sover med varandra, några är på toa samtidigt, ja i princip gör allt tillsammans och om dom inte kan/är det så behöver man aldrig vara rädd för att dom "inte finns där" för man finns alltid med dom i tankarna :)
Last edit: 4 år 2 månader sedan by salig.
Mer
4 år 2 månader sedan #1235639 av Nissegossen
Jag tittar spotskt i ögonen på alla, det är inte många som håller kvar blicken när jag ser dem i ögonen, men lägg till ett leende och du kan få en vän genom livet med den personen, inte stirra, lägg till ett leende å lyser den andre upp och du får ett leende tillbaka, så möter du en okänd människa som du redan känt som om det vore hela livet. Ögonen är själens spegel.

www.synonymer.se/sv-syn/spotsk

Tvärtom hade det kommit ett litet spotskt leende över hans smala läppar.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1235672 av salig
"antar" att du ha mycke "vänner genom livet" eftesom du sittr här hela dagarna :roll:
Last edit: 4 år 2 månader sedan by salig.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1235676 av Nissegossen
Efter en djup blick in i mina ögon ackompanjerat av ett spotskt leende sänker hon blicken och ger mig en ogenerad "Nämen-vad-har-vi-här-då?"-besiktning från topp till tå

Det kan jag inte bevisa att jag lever mer än för jag själv. Jag kan vara en chattdator som sitter här och skriver, men för mig själv kan jag säga som Descartes jag tänker, alltså lever jag

www.svd.se/varfor-blev-descartes-ord-sa-kanda

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1235680 av salig
"dess"värre"" "räcker" "d" "inte" "att" "ba" "va" "verkli" "fö" "säjsjälv":( ...
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1235682 av Nissegossen
Det som inte räcker för dig, räcker absolut för mig själv, vilket du inte kan göra åt, om du nu inte mördar mig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.