Samlar ni på något?

Mer
4 år 2 månader sedan #1235991 av Vittrad
Som rubriken lyder. Samlar ni på något särskilt? Och vad är det som lockar med just det du samlar på?

Själv har jag en samling analoga kameror i olika utföranden. Tanken var att börja fota analogt men jag har aldrig kommit till skott med det.

Annars samlar jag även på lampor och stenar. En salig blandning med andra ord.
Mer
4 år 2 månader sedan #1235993 av Geta
Svar från Geta i ämnet Samlar ni på något?
Ja, färgglada glass-skedar i plast. De brukar ligga på gatorna. En del tycker det är äckligt.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1235998 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Samlar ni på något?
Vet om det sen förut ang Geta, kan bara säga att slickepotten går bra att slicka på smeten till sockerkakan, tigerrandig choklad smet

Vittrad skrev: Som rubriken lyder. Samlar ni på något särskilt? Och vad är det som lockar med just det du samlar på?

Själv har jag en samling analoga kameror i olika utföranden. Tanken var att börja fota analogt men jag har aldrig kommit till skott med det.

Annars samlar jag även på lampor och stenar. En salig blandning med andra ord.


Hittade en kamera i grovsoprummet vet inte om det är modern eller filmrulle, hämtas på plats om du vill ha den det och en Samsung mobil, gratis för avhämtning En gammal Eriksson mobil ligger här också inklusive batteri, men ingen laddare. En fullt fungerande laptop utan laddare, laddaren fungerar till en nyare dator av samma märke varför laddare utgår. Det ligger här, kan avhämtas utan kostnad

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1235999 av Clean
Svar från Clean i ämnet Samlar ni på något?
Samlade förut sköldpaddor. Fick i presenter av sköldpaddor av mina nära och kära!
Mer
4 år 2 månader sedan #1236001 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Samlar ni på något?
Spelar Pokémon GO och har alltså en samling i mobilen (!) på max 950 st pokisar. Tycker det är roligt att komma hem med något nytt "fynd" efter en Pokénad. Bilderna är animerade och 3-dimensionella (man kan rotera pokisen och titta på den från olika håll). Petar man på den, blir den arg och slår ifrån sig med ett unikt ljud för varje. Har nog lagt 200 kr i månaden i snart 4 år på den samlingen men då ska man komma ihåg att det är min personlige tränare som får mig ut och gå en runda varje dag.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
4 år 2 månader sedan #1236003 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Samlar ni på något?

Clean skrev: Samlade förut sköldpaddor. Fick i presenter av sköldpaddor av mina nära och kära!


Mor min hade en plastsköldpadda den satt ihop med ståltrådar fint avvägt den nickade med huvudet länge om man rörde den. Vem som fick den vet jag inte, men förtjust i den var jag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum