Nervös för blodprov

Mer
3 år 10 månader sedan #1258814 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nervös för blodprov
På mitt labb nu är det undersköterskor som tar blodprovet i armbågsvecket. De verkar inte kunna sin sak. Det verkar som vem som helst får hoppa in.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1258818 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nervös för blodprov
En ssk var utbildare för undersköterskor som läste till ssk, jag ställde upp och de fick sticka mig, det gick bra, den biten kan jag, yttre övre kvadranten. Dela upp skinkan med ett kors, övre yttre kvadranten här går inte att vela med höger eller vänster det är hela tiden övre yttre kvadranten. Innan för de två inre går ischias nerven, det gör ont ända in helvete att bli stucken där. Det kan jag själv intyga då en sköterska stack mig där, jag borde anmält henne för tjänstefel. Jag ropa dra för helvete, sedan ställde jag mig upp och sade gör du det en gång till så slår jag dig på käften.

Kallas rak kommunikation

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258824 av mopa
Svar från mopa i ämnet Nervös för blodprov
Jag tar blodprov varje månad, är svårstucken o dom tar provet på ovansidan av handen. Det känns.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258825 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nervös för blodprov
Där måste det göra extra ont, mopa.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258827 av memphis
Svar från memphis i ämnet Nervös för blodprov
Pysen, du kunde ju köpa en tub bedövande salva, för sådana här tillfällen. Det finns på apoteken.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258829 av mopa
Svar från mopa i ämnet Nervös för blodprov

Geta skrev: Där måste det göra extra ont, mopa.

Det beror på vem som tar provet. Det kan göra jävlit ont, men dom som kan gör bara lite ont.