SÄPO:s Vittnen?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
14 år 9 månader sedan #225274 av Fantasio
Plinge-ling. Plinge-ling!!! Det ringde på dörren. Jag kikade genom ögat och såg två mysko figurer, men eftersom de inte bar uniform öppnade jag dörren. Det skulle jag aldrig ha gjort...

Åsynen av två paranta damer slog emot mig och jag tappade hakan. De började prata, den ena på väldigt knackig svenska. Det visade sig vara två hjärntvättade medlemmar av Jehovas Vittnen (eller så var de agenter dressed in mufti).

De slet fram en bibel och närapå slog mig i pannan med denna heliga skrift. Jesus hit och Judas dit. Blablabla...ifrån morgon och till kväll...

Jag lyckades till slut få en syl i vädret. Jag bad dem vänligt men bestämt att avsluta pratet och drog igen dörren. Vilken känsla när jag hörde vredet låsa dörren.

Vad ville de egentligen? Jag tyckte den ena damens klocka såg mystiskt stor ut. Den kan ha innehållit en kamera...Jag är troende, men på mitt högst privata sätt.

Hjärntvättade fotsoldater betackar jag mig för. En känsla av eufori sköljde över mig efter att jag kört dem på porten. Försök inte med mig, SÄPO. Jag ser igenom ert fula dubbelspel med en gång...
Mer
14 år 9 månader sedan #225275 av Geta
Svar från Geta i ämnet SÄPO:s Vittnen?
Den tanken har inte slagit mig att Jehovas vittnen kan
vara utskickade av Säpo. Mycket konstigt har jag trott
men inte det.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
14 år 9 månader sedan #225279 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SÄPO:s Vittnen?
Way to go, allafall :!: :D
Mer
14 år 9 månader sedan #225280 av Potte-Boa Jösse
Svar från Potte-Boa Jösse i ämnet SÄPO:s Vittnen?
Akta dig, för dem brukar komma tillbaka och ringa på igen tyvärr. Jag tycker om där människor får vara fria, det känns som JV vill binda människor i något konstigt flumflum.
Mer
14 år 9 månader sedan #225282 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet SÄPO:s Vittnen?

allafall skrev: hände mig med. > 2 fel vs 1 rättighet. rättighet köps och säljs från nazister, stalinister, generalister, journalister, diktatorer, mentalister, pratkvarnar
det köptes inte av tingsrätten. - Dels på grund av 81-åringens omfattande skador men också ...
<!-- w --> www.expressen.se/nyheter/1.../16-aringe ... viksmordet <!-- w -->


Allafall... slog du ned ett Jehovas vittne???
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
14 år 9 månader sedan #225283 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SÄPO:s Vittnen?
Jag mår prima. Ingen behöver oroa sig för mig. Jag mår bra, trots att jag sänkt rävgiftet (eller ska vi kalla det Leponex) till 400 mg. Jag tackar Er alla för alla vänliga ord och inlägg, men jag mår toppen.