Varför man gör bort sig offentligt

Mer
11 år 11 månader sedan #480925 av notwoodstock
“När de berömde sig av att vara visa, blevo de dårar” Romarna 1:22, Swed.

/notwoodstock
Mer
11 år 11 månader sedan #480928 av notwoodstock
“Ser du en man som tycker sig själv vara vis, det är mer hopp om en dåre än om honom.” Ordspraksboken 26:12, Swed.

/notwoodstock
Mer
11 år 11 månader sedan #480939 av notwoodstock
“Ingen bedrage sig själv. Om någon bland eder menar sig vara vis genom denna tidsålders visdom, så blive han en dåre, för att han skall kunna bliva vis.” 1 Korintierna 3:18, Swed.

/notwoodstock
Mer
11 år 11 månader sedan #480973 av björk
Jag såg mig själv Som Äcklig. Och fick upp, bilder på snuskiga saker i huvudet jämmt.
När det var lektion som jag var tvungen att ta avstånd från. Sen var rösten helt pajad.
Jag trodde jag kunde påverka negativt att få andra att se ut som ufos.


Det var helt enkelt jag mot världen.
Dom andra stödjade mig men det var en helt meningslös kamp.
När man var i klorna på någon annan just då.
Mer
11 år 11 månader sedan #480974 av Geta
Var du ensam då, björk?
Mer
11 år 11 månader sedan #480975 av björk
Jag Hade ruggit med kompisar. Fast sen försvann manualen. Jag var ivrig jämt på att byta klass och spenderade ett halvår med detta fast de blev aldrig av. Koderna var kvar i de gammla kompisarna som fanns där och jag kunde omöjligt ställa om.
Även om de var sociala. Sen sammankallade man Träffar med kompisarna framför datorn och skjuta lite luft gevär.
Fast som jag sa manualen för hur man skulle vara försvann. Jag hade orgier i tro de eller ej luffa schack mot dator samt snowboard spel och ett action spel. Efter att jag spenderat 3 månader hemma med orgier o liknande i dator spel.
Känndes en dag som ett År typ. Och det var kört