ja jag tror jag är en reinkanration av ärkeängeln lucifer.....

  • Lester
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1084168 av Lester
är det nån härinne som oxå tror det?
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Lester.
Mer
5 år 7 månader sedan #1084178 av Nissegossen
Om du hör det inom dig, är det den onde själv som försöker kasta ansvaret på dig. Jag gissar att många har tyckt som du, förkasta det det är bara att säga gå tillbaka dit du kommer ifrån. Ta avstånd, det är bara ett sätt för åk lagaren , att få dig deppad och i förlängningen begår självmord eventuellt. Jag har själv varit utsatt och jag tänkte är jag så ond, får jag göra det, men jag får ge mig själv några år för att se om jag verkligen är så ond, då kan jag gå hit igen och göra det

Så Lester ge dig själv en chans, bara för det att begår du självmord kastas du direkt åt helvete, detta för att du då inte kommer vidare utan det är helvetet. För andra i din själ begår inte självmord de fortsätter att leva utan dig i själen och de får automatiskt Axess till där Jesus är

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Lester
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan #1084179 av Lester
på vilket sätt trodde du att du var ond?
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1084180 av Nissegossen
Förstå det är en prövning på liv och död. Där du tagit livet av dig gör att där har du ingen levande kropp som du kanske hade behövt för att komma vidare till den vidare färden i himlarymderna för den väg dit du kan komma där Gud avsett för dig. Gud har en plan förstör inte den, fortsätt lev

Fienden är inom dig och vill dig ont, kasta ut honom från du är för han är inom dig och i dina tankar det kan ta sig skepnad av vad som helst du är under övervakning och kan utnyttja dig i dina tankar. Han vill slakta förgöra och förstöra

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.