Kristendomen är full av skit.

Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1097475 av charlie2
bara en massa lögner man lever ju bara ett liv.



de krstina håller på med en massa lögner och inget är sant.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1097478 av rymd
Svar från rymd i ämnet kristendomen är ful av skit.
Lätt att säga. Ge en förklaring? Lätt att kasta på andra.

Diskuterar ofta med högintelligenta personer på Uppsala universitet som inte ens skulle våga komma med ett sådant påstående.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 6 månader sedan #1097488 av Fantasio
Jesus älskar dig ändå, Charlie2.
  • Lester
  • Besökare
  • Besökare
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1097497 av Lester
Svar från Lester i ämnet kristendomen är ful av skit.
Så länge människan funnits så har man trott på liv efter döden! Men jag har ingen aning mer än när vi dör så finns vi inte i livet längre! Men jag hoppas det inte tar slut där! Men som sagt finns det inte om detta att veta och vara så säker på! Dessutom är kristendomen idag rätt så utvecklad förutom kvinnliga präster och liknande religioner om rätten till abort finns vissa länder där man får inte ens göra abort vid våldtäkt vilket är skrämmande kvinnor till och med får fängelse fast dom har fått missfall vilket är oxå skrämmande!
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Lester.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1097498 av Nissegossen
Vem är lögnhals här vad gäller vad du skriver här, tänk om det är du själv? Det som är i din tanke skulle jag vilja vrida hårt örat på det gör ont.

Summa summarum Lögnen sitter i ditt tankecentrum och den är en lögnare Det som är från Gud ljuger aldrig ta fasta på den som aldrig ljuger den är från Gud. Precis som jag får du pröva att söka den som aldrig ljuger inom jag själv te x så sade rymd något precis som hon sade skulle inte en någon med lite intelligens aldrig säga som du gjort här.

Lester

Så länge människan funnits så har man trott på liv efter döden! Men jag har ingen aning mer än när vi dör så finns vi inte i livet längre!

Det man får ha är ett levande hopp. Ett hopp i det här är att som du säger är människan död, det som är här, jag kan bara säga antingen ruttnar kroppen eller kremeras. de som dör är att antingen gör man ett hopp till en själv med ett levande hopp till det omtalade paradiset eller också hamnar du i limbo och är kvar som ande, de som snackar i skallen är andevarelser som finns kvar och icke kan gå vidare de kan antingen vara av Gud, men det troliga är att de hamnar som lögnare bittra över att de fick vara kvar och de försöker istället att gå in i människor och det är de som ofta vill dra ned andra som du och jag. Jag säger bara att när jag dör har kroppen där finns jag inte ty kroppen har inget liv i sig då är jag någon annans, inte i kroppen

Du får utrannsaka om detta jag skriver är sant/ osant jag kanske är hos Gud eller som det står att jag har gått till min far, det som står att ha gått till sina fäder. Läs Bibeln det hör till allmänbildningen.

Var beredd på är att du får se ditt liv passera revy och efter kommer confess
Då gäller det ditt liv antingen får du höra dö eller ordet Kill

Förstå varför jag inte använder ordet kille

Faktiskt du dömer dig själv efter hur du dömt andra det går igen

Jesus säger att du själv dömer dig efter den dom du dömt andra det står förhoppningsvis kvar i bibeln fortfarande men jag är luttrad vad gäller det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1. Orsak: Bokstav saknades
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1097518 av charlie2
gud finns inte och de kristna ljuger och kommer med lögner.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by charlie2.