Gud är utomjording!

Mer
4 år 7 månader sedan #1186477 av Loni
Om han skapade allt kan han inte komma från jorden därför är en Gud en utomjording!
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1186478 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Gud är utomjording!
Tvi! Satan och hans foster!


Guds Son steg ner på jorden som en människa, för att visa vägen till Gud Fadern.

men jag vill passa på att varna för "utomjordingar" då såna som tar kontakt med människor lär vara demoner som luras, och det kommer en få reda på förr eller senare då de vänder sig mot en. och jag har erfarenhet i detta, jag har legat inlagd på psyket och trott mig ha kontakt med utomjordingar via en högtalare på psyket, och de frågade mig flera gånger om jag ville följa med "hem" och de försökte få mig att tro att jag var med i deras familj och uppe i ett rymdskepp typ och "skapade världar" men hade sänt mig själv ner hit på jorden för självmordsuppdrag. tror inte jag gick med på den där "åka hem" i deras moderskepp någon gång, eller alltså som om jag tackade ja, men däremot med det där med självmordsgrejjerna är det nog lite värre med och det är ett stort hån mot Gud att ta livet av sig, Satan och Demonerna lär nog ha en stor fest när människor får för sig något som borde vara i princip enkelbiljett till helvetet!

btw, inget är omöjigt med Gud, sade Jesus Kristus!


Last edit: 4 år 7 månader sedan by PsychoWard.