Rätt Flow

Mer
16 år 4 månader sedan #99289 av sisu44
Rätt Flow skapades av sisu44
Hej på er alla.Det var nästan ett år sen sist.Har sen sist konstatterat att det fins en mening med allt som händer en.Samt att det finns en Högre Makt som visar en vägen.Vilket som jag föredrar att kalla GUD.Har tidigare skrivit här på grund av mina NOJOR som mycke väl passar in på diagnosen schitzofreni.Men som jag inte ricktigt kan köpa då jag anser att det snarare är i min omgivning dom sjukaste perssonerna finns.Då mina tankar samt handlingar följer ett specielt mönster när det gäller vad jag anser vara RÄTT O FEL i mitt nu mer avstägnda liv.Då orsak och värkan inte har fått någon Naturlig förklaring för mig ennu.Men jag är inte bitter för i stället så ser jag möjligheterna till förändringar.Vilket jag inte kommer att gå in på just nu.Då det just slog mig att mitt senaste inläg här var den 10 december 06. Inte för att jag vet vad jag skrev om.Men det är ju faktiskt då som Nobbelmiddagen hålls varje år.Vilket stärker min tes om att man får tänka på vad man skriver. Så att ingen annan tar åt sig av ÄRAN och BERÖMMELSEN.Må BÄST mvh sisu45