Svårt att komma upp på morgonen

Mer
19 år 1 månad sedan #10660 av Zedd
Jag har väldigt svårt att komma upp på morgonen. Känner mig nästan medvetslös ibland när jag vaknar. Eftersom jag arbetar är detta ett väldigt stort problem. Ni kan själv tänka er reaktionen när jag en gång var två timmar försenad. Trivs oftast med mitt jobb när jag väl kommer igång. Jag tror att det är Zyprexans fel eftersom problemet försvann när jag testade Abilify. Är det någon vänlig själ som har någon lösning eller i alla fall lindring av problemet?
Mer
19 år 1 månad sedan #10668 av Tikki
Hej
Ingen kul sits. Läste att 2 miljoner svenskar har sömnproblem. Det verkar som Du själv säger vara medicinen. Men ett dolt problem är snarkning vilket gör att man inte sover tillräckligt djupt. Kan tyvärr inte hjälpa Dig med Ditt problem men hoppas att det löser sig.
Sköt om Dig
  • Johan1223
  • Besökare
  • Besökare
19 år 1 månad sedan #10669 av Johan1223
Svar från Johan1223 i ämnet Svårt att komma upp på morgonen
Idrottar du på dagarna? En joggingtur varje dag före middag brukar få en att somna gott och sova djupt.
Annars rekomenderar jag yoga, healing eller zonterapi för att komma ner i kroppen, och börja finna lugn i sitt inre.
Mer
19 år 1 månad sedan #10671 av Admin1
prova en ljusväckarklocka som simulerar soluppgång. Man vaknar piggare, mer utvilad. Har en själv, den funkar bra.
  • milla
  • Besökare
  • Besökare
19 år 1 månad sedan #10672 av milla
Svar från milla i ämnet Svårt att komma upp på morgonen
här är en till som har svårt att komma upp på morgonen

jag brukar ställa väckarklockan på lite olika platser så att jag inte går upp i sömnen och stänger av den..
Mer
19 år 1 månad sedan #10675 av Tikki
Ljusväckarklocka?
Det var nåt nytt. Var hittar man en sån?