Studenten!!!

Mer
19 år 1 månad sedan #10884 av tryskey
Studenten!!! skapades av tryskey
Hej och hopp, i vår tar jag studenten!!

Jag är faktiskt 27 år, men har hittills inte haft någon gymnasiekompetens eftersom jag fick hoppa av gymnasiet då jag insjuknade i Schizofreni.
Nu blir jag äntligen klar!! :D HAHAHAHA, REVANSCH!!

Herregud, jag har spenderat 8 år på komvux ska ni veta. Har läst i en oerhört långsam takt, men det går! Det går ju!!
Så äntligen får jag högskolebehörighet och allt det där jävulskapet, samt att jag kan söka många fler jobb osv.

*är så jävla glad*

Alla ni som stretar: trägen vinner!!
Men det har ju inte varit några "roliga" åtta år inte.
Komvux suger!
Mer
19 år 1 månad sedan #10887 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet Studenten!!!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS
vet själv hur det känns, går ju också på komvux, det är så bra att man kan läsa i vilken takt man vill. Jag tar studenten i DECEMBER.
Va, kul, har du tänkt fortsätta plugga nu eller söka jobb.

P.S köp en studenthatt, min ligger och väntar i byrålådan : )

ÄNNU ETT GRATTIS!
Mer
19 år 1 månad sedan #10889 av tryskey
Svar från tryskey i ämnet Studenten!!!
tack!!!

JO, jag har en hatt med osm ligger och väntar, men ajg vet inte om jag kan ha den längre. Jag har dreads nu för tiden, och de tar en sån himla plats. :!:

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, men jag kan iallafall vara fri och välja!
Mer
19 år 1 månad sedan #10894 av Harriet
Svar från Harriet i ämnet Studenten!!!
Grattis!
Ångrar själv att jag inte firade mer när jag tack vare två terminer på folkhögskola fick högskolekompetens.
Var bara irriterad att jag bara fick betyg 3 av 4.
Nu känner jag mig faktiskt stolt. Jag klarade av utbildningen trots att jag fick ett återfall och var borta 3 månader, trots att jag var så drogad att jag ofta somnade på lektionerna och trots min extrema folkskygghet.Så Tryskey var nu riktigt.... jag vet inte vad nöjd,stolt,

MVH Emelie
Mer
19 år 1 månad sedan #10898 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Studenten!!!
GRATULERAR!
Starkt gjort. Många kan nog få koncentrationsproblem och lässvårigheter, som kan komplicera till det och försvåra studierna. För många blir nog studier kanske svårare att klara av än ett arbete. Det måste kännas skönt att bli färdig med det hela. Vad har du haft för inriktning på studierna?
Mer
19 år 1 månad sedan #10901 av tryskey
Svar från tryskey i ämnet Studenten!!!
har haft inriktning på vård&omsorg.
Det är väl de ämnena jag kan bäst. *host* :rolleyes: