Arbetar du heltid?

Mer
8 år 9 månader sedan #758357 av Inwatto
Nej, har 100% sjukersättning. Har jobbat heltid i 10 år när jag var i 30-årsåldern, men i och med att sjukdomen blev värre, blev jag tillslut oförmögen att vara på ett stressigt jobb. Lever nu som "inlagd i hemmet". Sitter vid datorn när jag inte har något bättre för mig.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
8 år 9 månader sedan #758358 av Geta
Svar från Geta i ämnet Arbetar du heltid?
När jag mådde som värst jobbade jag heltid. Trodde att alla måste jobba och göra rätt
för sig. Arbetsgivaren fick till slut tvångspensionera mig.
Mer
8 år 9 månader sedan #758390 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Arbetar du heltid?
Jag jobbade när jag blev sjuk, sökte själv upp psykakuten och blev inlagd på morgonen efter. Har inget att säga om det. Hade det jobbet i 17 år, men jobbade sporadiskt och blev till slut förtidspensionerad som det hette på den tiden.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 9 månader sedan #758450 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Arbetar du heltid?
Jag har jobbat heltid i sammanlagt 22 år. Kraschade i schizofreni och fick sluta.
Mer
8 år 9 månader sedan #758454 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Arbetar du heltid?
Jag jobbade heltid i 3 år utan problem 1999-2002. Efter dom årena började jag jobba halvtid eftersom jag livnärde mig på halvtid som musiker. Det var mycket alkohol under repningarna och höga krav som musiker att lyckas. När jag insåg hur svår musikerbranschen var så drogs jag ner i mörkret och upplevde att "Va fan är min framtid utan att vara musiker". Jag upplevde att jag inte kunde ngt annat. Visst kunde man jobba vidare på lagerarbetet men tyckte inte att det var stimulerande och utvecklande. Mycket av min psykos som kom efteråt handlade om att inte kunna vara musiker och vara i den miljön som gav mig hopp.
Mer
8 år 9 månader sedan #758500 av koi
Svar från koi i ämnet Arbetar du heltid?
Jag jobbar heltid men är sjukskriven ofta och jobbar 25-75% lite varierat hur jag mår.