Vad skulle ni ha gjort om ni var miljardärer?

Mer
7 år 1 månad sedan #913270 av Geta
Jag jobbar fortfarande på min första miljon.
Mer
7 år 1 månad sedan #913313 av charlie2

wasp skrev: Eftersom jag aldrig blir miljardär, eller ens miljonär behöver jag inte tänka på det!


miljardär vore inte helt fel man skulle kunna satsa pengarna att uppfinna nyare och bättre mediciner ju .? :?:
Mer
7 år 1 månad sedan #913346 av Recard2016
Skulle nog gett mina föräldrar ett lyxliv.
Mer
7 år 1 månad sedan #913350 av Cosmos

Drummer skrev: Köpt ett litet hus med en källare och gjort en studio av den och sitta med trummorna och med andra musiker!

Samma här, fast med gitarr. Sedan skulle jag resa till mina drömländer för att sedan flytta till något av dem. Obs! Enbart västländer. Jag håller på att kvävas i Sverige.
Mer
7 år 1 månad sedan #913447 av krokus
Jag skulle ha gett en del till min ena brorsa, som har skuld hos kronofogden. Sedan vet jag inte. Jag är nöjd med min nuvarande lägenhet. Vill inte bo i ett stort hus ensam. Vill inte bo i hus överhuvudtaget förresten, jobbigt att sköta om gräsmattan och sånt.

Om jag hade en väldig massa pengar skulle ha rida mycket mer än vad jag redan gör, gärna privatlektioner.
Mer
7 år 1 månad sedan #913448 av Nissegossen
Skulle köpt mig en bostad, gärna ett torp någonstans utanför en tätort, därefter finns många munnar att mätta, även i det här landet, ingen nämnd ingen glömd. Samt att jag skulle ge en furstlig gåva åt några pojkar som jag sett växa upp här, då de räddade mig, för nu många år sedan. Glömmer inte en skuld till dem.

Kunde inte ge dem då, men de är unga nu vuxna som jag vill premiera.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum