Ni som jobbar: vad jobbar ni med

  • Leloo
  • Besökare
  • Besökare
5 år 6 månader sedan #1095656 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet Ni som jobbar: vad jobbar ni med

1983Dave skrev: Jobbar som personlig assistent, bara timanställning dock. Jobbar mindre efter sommaren. Stämplar a kassa resten av tiden.


Är det kul 1983Dave? Funderar på att testa på det om mitt kontorsjobb inte funkar
Mer
5 år 6 månader sedan #1095657 av Melody
Jag jobbade PA innan men känner mig stressad nu och har svårt att ta hand om en person.

Fick du hjälp att hitta lämpligt arbete eller fixade du på egen hand 1983Dave?
Mer
5 år 6 månader sedan #1095658 av 1Dave
Jo tycker det känns bra. Stämmer med han jag hjälper och medarbetare.
Sökte jobbet själv, har inte fått nån hjälp från psykiatrin eller arbetsförmedlingen.

/Dave
  • Leloo
  • Besökare
  • Besökare
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1095663 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet Ni som jobbar: vad jobbar ni med
Vad gött för dig 1983Dave!:klappa

Jag ”jobbar” på ett kontor. Jag vet inte vad de tycker om mig där än, ska ha uppföljning med min arbetsförmedlare och chefen om två veckor ungefär. Jag känner ju på jobbet att jag har medicin, mi; kognitiva förmåga är helt klart sänkt. Men kan inte avgöra än hur mycket det påverkar. Påverkar det alldeles för mycket får jag tänka om och då är jag nyfiken på hur personlig assistent-yrket är
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 6 månader sedan #1095665 av Melody
Personlig assistent är toppen om man mår hyfsat och har en bra brukare. Tyvärr är jag för stressad för den typen av arbete, men kan rek det!
Mer
5 år 6 månader sedan #1095675 av Nissegossen
En psykiatriker var i veckan jag blev medlem, han tipsade mig den veckan samt att jag den veckan själv upptäckt viska i och med det mejlade jag Admin, han såg till att jag blev medlem. Jag vet att psykiatrikern själv läser här. Min ssk talade jag om att jag skriver på viska. Det har gjort att han själv är medlem här. Mina grannar kollar också här.En granne var polis han var på mig. Nisse du tar väl din medicin annars tar vi in dig. Samt han sade när man ser dig kan man inte tro att du är intelligent, men fan det är du.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum