Hur får man en tid hos psykiatriker om man jobbar heltid i framtiden?
- Carmen Al Kebab
-
Författare till inlägg
- Platinamedlem
-
Mindre
Mer
21 feb 2019 16:37 - 21 feb 2019 16:43 #1130964
av Carmen Al Kebab
Hur får man en tid hos psykiatriker om man jobbar heltid i framtiden? skapades av Carmen Al Kebab
Det räcker mycket sällan med att jag ringer in för att få en tid hos psykiatriker, jag måste ofta gå dit och fråga dom X antal gånger för att dom ska fatta "AHA h*n vill ha en tid!"
Sällan någon är där och tar sitt ansvar inom psykiatriska öppenvården.
Så hur ska man göra om man jobbar heltid i framtiden?
Sällan någon är där och tar sitt ansvar inom psykiatriska öppenvården.
Så hur ska man göra om man jobbar heltid i framtiden?
Senast ändrad: 21 feb 2019 16:43 av Carmen Al Kebab.
Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.
- Geta
-
- Jubelhedersmedlem
-
Mindre
Mer
21 feb 2019 16:43 #1130965
av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur får man en tid hos psykiatriker om man jobbar heltid i framtiden?
Vad jag minns fick jag gå i psykoterapi under arbetstid, när jag jobbade heltid på 1980-talet.
- Nissegossen
-
- Jubelhedersmedlem
-
- Gubben
Mindre
Mer
21 feb 2019 20:02 #1130998
av Nissegossen
Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Svar från Nissegossen i ämnet Hur får man en tid hos psykiatriker om man jobbar heltid i framtiden?
Enkelt, sätt dig på psykakuten, det kan ta tid innan du får träffa läkare men som sagt du får vänta och säger du inget är det garanterat att du får prata med en psykiatriker. Därmed inte sagt att du blir inlagd.
Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
- 1Dave
-
- Hedersmedlem
-
- At your service!
Mindre
Mer
21 feb 2019 20:36 #1131005
av 1Dave
/Dave
Svar från 1Dave i ämnet Hur får man en tid hos psykiatriker om man jobbar heltid i framtiden?
Fick ta ledigt från jobbet för att kunna träffa psykiatern.
/Dave
- björk
-
- Seniorhedersmedlem
-
Mindre
Mer
21 feb 2019 20:37 #1131006
av björk
Svar från björk i ämnet Hur får man en tid hos psykiatriker om man jobbar heltid i framtiden?
Jag prata med en privat psykolog. Han tjafsade om balken om social fobi..
- MsTibbs
-
- Jubelhedersmedlem
-
Mindre
Mer
21 feb 2019 21:15 #1131010
av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hur får man en tid hos psykiatriker om man jobbar heltid i framtiden?
Jag får gå på arbetstid
- Admin1
-
- Moderator
-
Mindre
Mer
22 feb 2019 10:52 #1131088
av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur får man en tid hos psykiatriker om man jobbar heltid i framtiden?
Det är vanligt på arbetsplatser med ledighet för läkarbesök eller tandläkarbesök. Psykiater träffar man 1-2 gånger per år.
Likartade ämnen
Trådens ämne | Relevans | Datum för senaste postning |
---|---|---|
Hur många nya hjärnceller får man per dag/:eller om man får dom efter tex motion | 5 | fredag, 29 mars 2019 |
Hur får man reda på journalen från det man var barn? | 4 | fredag, 05 januari 2018 |
Är allt man får aktivitetsstöd + bostadstillägg när man arbetar heltid? | 4 | torsdag, 15 november 2018 |
Om man får rättspsyk, får man lärare då inne i rättspsyk? | 4 | söndag, 30 juli 2017 |
Hur mycket mindre effekt får man om man tar Zeldox utan föda | 4 | fredag, 03 februari 2017 |
Sidan laddades på: 0.345 sekunder