Om jag vore rik

Mer
4 år 4 månader sedan #1207796 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Om jag vore rik

AddictedWhore skrev: Greta Thunberg, som har säkert gjort mer för världen än nån av oss.


För världen tvivlar jag på, för klimatet, säkerligen.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 4 månader sedan #1207800 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Om jag vore rik
Greta har blivit ansikte för en angelägen fråga. Hon gör det bra. Hon har gått ner i vikt. Haft ätstörningar.
Mer
4 år 4 månader sedan #1207832 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Om jag vore rik
Om jag vore rik skulle jag äta på restaurang och ibland snabbmat. Äta mer snabbmat än jag gör idag. Skulle bjuda kompisen på mat rätt ofta också. Sedan skulle jag köpa en motorcykel, en Honda Fireblade CBR1000RR.
Mer
4 år 4 månader sedan #1207918 av krokus
Svar från krokus i ämnet Om jag vore rik
Vore jag rik skulle jag köpa en lgh i Stockholmsområdet. Nej förresten, skulle köpa två. Brorsan skulle nog bli glad med lägre månadsavgift.

En häst vore inte helt fel heller, men jag vet inte om orken skulle finnas där. Jag skulle iaf rida oftare än i dagsläget.

Gymkort på nåt bra gym. Bra löparskor! Regelbunden massage. Hm, kommer inte på nåt mer just nu. :)
Mer
4 år 4 månader sedan #1207950 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Om jag vore rik

Fantasio skrev: Om jag vore rik skulle jag äta på restaurang och ibland snabbmat. Äta mer snabbmat än jag gör idag. Skulle bjuda kompisen på mat rätt ofta också. Sedan skulle jag köpa en motorcykel, en Honda Fireblade CBR1000RR.



Ringrostig tror det bara ösa på, köper du en kör du ihjäl dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1207973 av memphis
Svar från memphis i ämnet Om jag vore rik
Om jag vore rik skulle jag resa. Känner att jag rest för lite i mitt liv. Om jag fick tag på en hel del pengar skulle jag åka på retreat i Bali, till att börja med.