Jag tragglar på

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1226698 av Modesty
Jag tragglar på. Var psykotisk i tre månader på mitt jobb. Det var bara att krypa till korset och berätta som det var. Jag är accepterad.

Jag är också ganska tankapridd person.
Jag kämpar på med mitt är ganska omtyckt och jag bryr mig mycket om mitt jobb och de vi tar hand om. Problemet är att jag är inte särskilt strukturerad av mig och kan glömma saker.
Jag är rädd för att jag inte kommer att få förlängt. Vad ska jag göra? Ska jag försöka söka mig nån annanstans?
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Modesty.
Mer
4 år 3 månader sedan #1226700 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag tragglar på
Är du inte fast anställd?
Mer
4 år 3 månader sedan #1226701 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Jag tragglar på

Geta skrev: Är du inte fast anställd?


Nej, jag är vikarie.
Mer
4 år 3 månader sedan #1226703 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tragglar på
Är det inte bäst att du stannar på det ställe där du jobbar Modesty? De som har accepterat din problematik? Om det går alltså.
Mer
4 år 3 månader sedan #1226707 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Jag tragglar på

memphis skrev: Är det inte bäst att du stannar på det ställe där du jobbar Modesty? De som har accepterat din problematik? Om det går alltså.


Det är definitivt så. De har egentligen
Inte accepterat någon problematik men de har accepterat min bakgrund. I allafall kollegor.
Med chefen har jag aldrig talat klarspråk. Jag kräver ju inga anpassningar idag. Det är väl frågan om jag verkligen klarar av jobbet. Det är mycket att hålla i huvudet samtidigt. Och som ni vet så blir man inte snabbare i huvudet av psykoser direkt. Även om jag är imponerad över att jag åtminstone nästan klarar jobbet.
Mer
4 år 3 månader sedan #1226713 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tragglar på
Ja du kämpar på bra, Modesty!