datorproblem

  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 3 månader sedan #178451 av Jocke
datorproblem skapades av Jocke
Har ett problem, har fått upp en skylt där det står att jag ska ansluta mig till en blogg och det verkar vara internet som begär att jag ska avge mitt användarnamn och lösenord. Det verkar vara min hotmailadress, försöker stänga ned den icket den måste ha mitt svar. Denna finns på en flik där jag har googlesökning måste jag starta om datorn? Denna flik funkar ju som vanligt.

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 3 månader sedan #178453 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet datorproblem
kommer inte ens till skrivbordet. ja då är det bara att starta om.

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 3 månader sedan #178455 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet datorproblem
är du osäker klicka bort fliken och öppna en ny. Eller starta om webbläsaren, Du skall ju om du inte vill gå dit inte lägga in användarnamn och lösenord, för det här verkar mycket skumt....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 3 månader sedan #178457 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet datorproblem
Kör en viruskoll på det här jocke.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 3 månader sedan #178460 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet datorproblem
jo det var en varning från webbläsaren, blev tvungen att starta om datorn, och det tar en halvtimme att scanna, så jag kör den senare, men jag tror inte det är ngn fara. Men varför har inte jag administratorsrättighet till min dator det verkar vara min datorfirma som verkar vara administratörer, det gick inte att göra någonting Nisse, skylten blockerade sidan, men nu är den borta.

Vaddå Nisse vad kan missuppfattas? Tycker det var bara småmissar. Punk och komm på rätt ställen, ja, för lite punkter kanske men det är flera meningar i denna sats, så ingen fara Nisse ingen kan missuppfatta detta.

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 3 månader sedan #178461 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet datorproblem
Då är dem korkskallar om dem gjort så att Du inte kan administrera. Men jag tror att det går att ändra på nåt sätt.