Ny datorskärm

Mer
14 år 9 månader sedan #230287 av Tikki
Ny datorskärm skapades av Tikki
Tror jag har gjort en bra affär. Återstår att se. :mrgreen:
En 19" för 635:- och ingen frakt.
www.codetronics.net/butik/catalo ... cts_id=272
Mer
14 år 9 månader sedan #230302 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ny datorskärm
Det verkar inte vara en plattskärm utan en tjock, jag undrar om du satsat rätt?

Själv fann jag ju i förrgår en stereo med Cd-växlare i soprummet, som var laddad med tre Cd i, jag kan inte förstå varför den stod där.Den var fullt fungerande!

Jag fick även med mig upp, två tangentbord, var av det ena är ett trådklöst tangentbord!

Jag har gått in på datorn men inte installerat det, för jag hittar inte trådlöst nätverk på kontrollpanelen

Gör som du vill, jag har en plattskärm och jag fick den på köpet av min gamla datorn, jag undrar nu varför köper du inte en modern plattskärm?

Ha is i magen och inväntat rätt tillfälle, har du kontakter där du bor ger det sig nog sig självt..

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 9 månader sedan #230374 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Ny datorskärm
Jovisst är det en tjock. Men de återspeglar foto på ett mer naturligt sett.
Mer
14 år 9 månader sedan #230414 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ny datorskärm
Jag har några bildskärmar också hittade i soprum, visserligen gamla men fullt fungerande, du hade kunnat få en, bara du hämtade en...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 9 månader sedan #230461 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ny datorskärm
Det var ett bra pris måste jag säga. Jag har också en CRT-skärm och jag föredrar dem. Det var tre års garanti på min skärm, vilket var bra för det blev fel på den efter två år och jag fick en helt ny skärm i utbyte. Hur hittade du denna billiga skärm, TIKKI?
Mer
14 år 9 månader sedan #230490 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Ny datorskärm
Jag använder Prisjakt väldigt mycket när jag ska köpa något. www.prisjakt.nu/
När jag tittade på CRT så hade den affären en 17" Samsung för 595:- men innan jag fick tummarna loss och beställa kom 19" HP upp på deras sida.
Nissegossen, det hade varit dyrare att hämta eller skicka skärmarna tror jag.