Hjälp,Hjälp Virus!!!

  • Erase
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 8 månader sedan #243199 av Erase
Hjälp,Hjälp Virus!!! skapades av Erase
Blev infekterad! av 3 olika virus ! -Vilket antivirus program ska jag köpa!!
Windows startade upp en anti virus hjälpmedel men jag tror att det bara är temporärt.
Mer
14 år 8 månader sedan #243201 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hjälp,Hjälp Virus!!!
AVG Fee 8,5 Det är gratis och har hjälpt mig! Admin rekommenderade mig det och han använder det själv. Se upp bara att du får gratis varianten annars blir det till att betala! Bättre än comhems, den tog inte de virus som AVG plockade bort hos mig!

avg-free.se.malavida.com/d5910-ladda-ner-windows

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 8 månader sedan #243202 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hjälp,Hjälp Virus!!!
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=8&am....php?f=8&t=12696 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 8 månader sedan #243237 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Hjälp,Hjälp Virus!!!
Jag har anvira antivir personal. Det är också gratis. Vad jag vet har jag inga virus än. Men jag vet ju inte om det kan rensa de virus du har. Enda störande är att en gång per dygn poppar det upp en ruta och nya uppdateringar laddas hem. Ser man en film just då försvinner fullskärmen. Men det kan jag leva med. www.free-av.com/en/download/index.html

Hade norton ett tag. Tyckte det slöade ner hela datorn. Kasst enligt mig. Sen hade jag F secure, samma sak där, förslöade datorn totalt.

Anchored in Christ ✟

Mer
14 år 8 månader sedan #243716 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hjälp,Hjälp Virus!!!
Erase, hur har det gått för dig? Blev det någon ordning på datorn, eller kan du inte komma ut på internet?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 8 månader sedan #243721 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Hjälp,Hjälp Virus!!!
Comodo Internet Security är det bästa antivirus programet enligt mig :)
Säger det eftersom jag är utbildad IT/Nätverkstekniker och vet vad jag pratar om så att säga.
Mvh. // Insomnia011