Översättningsprogram

Mer
14 år 2 månader sedan #281890 av Nissegossen
Denna länk kan ni ladda ned ett översättningsprogram ifrån! En bra å¨ha länk....

Dessutom gratis, verkar det som, måste tillägga att jag har själv inte laddat ned det för att det är bara tre minuter sedan jag hittade den...

www.whitesmoke.com/lp/trans-v6?d=9&a=5&r=2890

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 2 månader sedan #281945 av Geta
Svar från Geta i ämnet Översättningsprogram
Det är så bra när jag måste resa mig upp från datorn och slå i
ordböcker det jag inte förstår.
Svensk och engelsk ordbok har jag nära till hands vid datorn.
Ibland har jag fullkomligt glömt hur ord stavas.
Mer
14 år 2 månader sedan #281949 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Översättningsprogram
Jag har både installerat och avinstallerat det. Översätter inte mellan svenska och engelska.
Mer
14 år 2 månader sedan #281970 av Ready
Svar från Ready i ämnet Översättningsprogram
Sök på Tyda på Google så får ni vad ni söker.
Mer
14 år 2 månader sedan #281974 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Översättningsprogram
:tänk Ja Tikki, då faller pga det och som Ready skrev finns ju redan det alternativet på Google och de brukar göra en bra översättning, från engelska till svenska i alla fall.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 2 månader sedan #281991 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Översättningsprogram
Geta, jag har också engelskt svenskt och svensk engelskt lexikon bredvid mig och också svenska akademins ordlista sam en bibel...

Tja, jag har också svenska lexikon och andra referens exemplar i bokhyllan och en bilingual Nya Testamentet där. Jag använder numera allihop mycket sällan för det man vill veta finns på webben för det mesta fixt och färdigt genom att Googla, för där finner du allt om du söker på rätt sätt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum