blir mer än arg. finns inte uttryck. jag tar inga fler kort.

Mer
4 år 7 månader sedan #1183861 av Nissegossen
Vännen det finns fler saker som inte beror på oss själva. Det du råkat ut för kallar vården vanföreställningar och klassar det som sjukdom. Vi här har många av oss gått igenom samma eller liknade saker.

En gång vid Brunnsparken såg jag en förare gå mellan två spårvagnar såg han där köra förbi i tre spårvagnar sammanlagt hur förklara det här eller för vården? De skulle kalla det vanföreställningar samt att jag saknat sjukdomsinsikt.

hkboj du lär dig med tiden jag tror att det är en genuin upplevelse du har, men det är inom dig själv. Som djupt psykotisk såg hur skoavtrycket efter gummit på golvet inför min åsyn bli det alfabet i runskrift som vikingarna använde vården skulle stenhårt säga vanföreställningar jag var på plats såg det men babblade då inte om det. Det finns mer av sådant i det fördolda jag hänvisar för dig till högre makt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1183866 av Lelle
läst nissegossen! men det är visuellt och inte hamnat på något. detta är ju på foton - det är inget man bara kan se. Det är foton.

men det är inte jag. har skrivit ut viktiga bilder, jämfört och sett.

och hackern vill få mig att tro att jag är dum, att det jag ser i början har jag aldrig sett liksom.

när jag förut var i psykos och jag skrev texter i dokument, kunde plötsligt annat stå där, men jag kunde dra pilen över hela raden och ta bort det, så det stod verkligen där. inget jag bara såg, texten fanns där för jag kunde trycka och dra pilen över hela textraden...och få den i blått (markerad)
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 7 månader sedan #1183883 av Nissegossen
Snälle vän det är en yttring av exakt som jag varit med om, du är ung och du vet inte hur stor makt du har så här tidigt i din sjukdom, besinna och du kan göra allt till det bättre eller en sämre framtid för alla, jag upprepar du har stor makt ta det varsamt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1183897 av Maxjohan1983
Kan det inte bara vara mobilen som tjorvar då. Är den gammal?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 7 månader sedan #1183901 av Julle

hkboj skrev: när jag förut var i psykos och jag skrev texter i dokument, kunde plötsligt annat stå där, men jag kunde dra pilen över hela raden och ta bort det, så det stod verkligen där. inget jag bara såg, texten fanns där för jag kunde trycka och dra pilen över hela textraden...och få den i blått (markerad)

Varit med om det samma.

//Älska och älskas
Mer
4 år 7 månader sedan #1183903 av Kn@sen
Mm. Kan vara som Nisse säger, men det finns kanske andra förklaringar, nya mobiler, om det är en sån du använder har en massa lullull funktioner som tillverkarna tycker förbättrar bilder man tar. I många fall funkar de också.
För behövde man ofta dator och programvara för att ändra och förbättra bilder. Dagens mobiler har den kapaciteten. Som default brukar dessa förbättring filter eller AI som vissa kallar det vara aktiverade. Se över inställningarna för foto och kolla upp funktionerna om du är osäker.