Ett tag sen

Mer
12 år 7 månader sedan #435468 av Emmi
Ett tag sen skapades av Emmi
Hej sitterhär och nojar mig. har hängt för alla fönster för dom försöker ta sig in.
har tagit 75 nocinan och två mililiter theralen en rohypnol och en stilnoct och kan ändå inte sova.

tankarna ärluddiga och jag försöker att inte tänka för mycket så att dom inte ska kunna komma åt och ta över mina tankar

hjälp mig snälla nån
Emmi
Mer
12 år 7 månader sedan #435470 av Wellton
Svar från Wellton i ämnet Ett tag sen
Det är nog ingen som försöker ta sig in. Försök att gå och lägga dig igen och slappna av så försvinner det förhoppningsvis om en stund.
Kram på dej :hjärta hoppas du mår bättre snart
Mer
12 år 7 månader sedan #435481 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ett tag sen
:tänk Låter som en saftig överdos, ta inte fler tabletter nu och läs den här, den händelsen skakade mig och skulle aldrig komma på tanken att ta en insomningstablett till! Gå ned på den här sidan och läs min skon (När jag stekte min sko), så ser du vad jag gjorde när jag överdoserat med Rohypnol! Hade jag vetat var du bodde, så hade jag kontaktat vården för att just nu är du inte kapabel till att ta hand om dig själv! Gör inte så här! :ajaj :stopp :nej

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=2&am...ic.php?f=2&t=834 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 7 månader sedan #435491 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Ett tag sen
Du menade väl 75 mg nozinan...

Sömnproblem kan ibland bli hjälpa av midfulness eller annan avslappning. Apoteket har bra cd-skivor.

Ett varmt bad på kvällen kan också vara skönt och hjälpa sömnen.
Mer
12 år 7 månader sedan #435499 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ett tag sen
Det konstiga är att förföljarna försvinner när man tar antipsykotika. Du har väl inte sett en enda förföljare?
Mer
12 år 7 månader sedan #435565 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ett tag sen
Om man slarvar med att ta antipsykotikan, så kan man få sömnproblem och paranoia. Sömnbrist brukar också öka paranoian. Konstigt att du inte kan sova trots att du har så många olika sömnmediciner. Bolltäcke eller kedjetäcke kan vara bra att använda när man har sömnproblem. Sedan skall man inte dricka kaffe efter kl 15 om man har sömnproblem.