Störd sömn igen

Mer
8 år 6 månader sedan #776853 av koi
Störd sömn igen skapades av koi
Nu har jag störd sömn igen. Har knappt sovit alls på 3 dygn. väntar på samtal för att få reda på om jag kan höja Quetiapin. Tog 400 mg igår. Planerar att göra det inatt också. Har 200 i vanliga fall. Plus att jag trycker i mig imovane och apodorm. Har theralen att ta till också om inget funkar. Men är inte det rätt mycket? Allt tillsammans. Men min hjärna vägrar koppla ner på natten. Är inte stressad. Inget har hänt eller ska hända. Min skalle bara packar ihop och åker på semester utan mig.
Mer
8 år 6 månader sedan #776855 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Störd sömn igen
Tror ju att du skulle må bättre om du motionerade dig trött på kvällen för att då får du en naturlig trötthet du inte får annars.

Men håller med vad den biten, att medicin hjälper inte alltid med den dos man tar och hjärnan vill inte varva ned. Sedan om man har många mediciner så blir man tolerant mot alla mediciner och kan därför inte komma till ro. Mitt recept jag själv använder när inte hjärnan varvar ned, är att sätta på mig trådlösa hörlurar och spelar för högsta volym på dem och sjunger tyst med i min egen tanke. Det slår effektivt ut rösterna som försöker med en när man skall sova.
Du somnar trots att du inte egentligen kan sova, med högsta volym och sover till morgonen med dem på.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 6 månader sedan #776861 av koi
Svar från koi i ämnet Störd sömn igen
Har trådlösa hörlurar. Lyssnar på musik för att somna. Jag är ute med hunden varje kväll i minst 30 minuter.
Mer
8 år 6 månader sedan #776866 av lärjungenMatteus
Svar från lärjungenMatteus i ämnet Störd sömn igen
Sedan sa Jesus till sina efterföljare: ”Om någon vill bli min efterföljare, så kan han inte längre tänka på sig själv, utan måste följa mitt exempel och vara beredd att dö.
Mer
8 år 6 månader sedan #776875 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Störd sömn igen
Jag vaknar alltid halv sex... vet ej varför.
Mer
8 år 6 månader sedan #776880 av koi
Svar från koi i ämnet Störd sömn igen
Jag vaknar 01. Sen kan jag inte somna om.