Sömnproblem jag blir galen

Mer
6 år 3 månader sedan #1013705 av aviva
Alltså jag blir galen, från att varje natt ha sovit länge på en imovane, så har jag trots nitrazepam + imovane och trötthet lyckats vakna runt 4 tiden varje morgon. Något har hänt med min hjärna, så här har jag aldrig haft det innan.

Oavsett om jag varit stressad eller orolig så har jag alltid sovit till 10-11 utan att vakna. Nu sitter jag uppe klarvaken sen 4 igen. Jag tror att min hjärna har gått sönder för detta är inte jag.

Dagen blir så sjukt seg och lång av att gå upp kl 4! Vad har hänt med min hjärna egentligen? Jag har fått en skada eller någonting inuti hjärnan som leker med mig, det är jag 100% säker på. Efter flera trötta kvällar då jag tvingat mig vara vaken till 23 tiden och sedan tagit sömntabletter så nog fan vaknar man 4 igen klarvaken. Någon spelar ett sjukt spel inuti mig och jag är så arg nu att jag kan döda den som gör det. En natt till och jag kommer tappa kontrollen helt o hållet.
Mer
6 år 3 månader sedan #1013712 av memphis
Svar från memphis i ämnet sömnproblem jag blir galen
Det gör väl inte så mycket, om du vaknar så tidigt, så länge du får dina timmar sammanhängande sömn? Men är det bara 4 timmar om dygnet du sover så är det fara på taket.
Mer
6 år 3 månader sedan #1013767 av aviva
Svar från aviva i ämnet Sömnproblem jag blir galen
Men det blir inte mer än 4 timmars sömn. Jag ska prova inatt igen.

Hota med mord är det minsta jag vill göra med någon som styr min hjärna mina tankar o känslor helt o hållet. Skulle inte du acceptera att få hjärnan kapad mot din vilja och bli utsatt för whatever de känner för?

Jag har fått hjärnan kapad och styr inte mycket av vad jag gör. Känslorna har dom tagit över helt så jag kan omöjligt styra hur jag mår och är slav under någon annans vilja att fucka upp mig hur de vill. Jag är glad att jag fortfarande kan skriva på forumet och uttrycka allt, bara en tidsfråga innan de kapar av den förmågan också.

Men jag är inte rädd. Bara arg på de som gör detta. Det tycker jag att jag får lov att vara när man blir utsatt för mental våldtäkt 24 timmar om dygnet ofrivliligt
Mer
6 år 3 månader sedan #1013771 av memphis
Svar från memphis i ämnet Sömnproblem jag blir galen
Absolut Aviva, det är stentufft verkligen. Men har du någon bra person inom psykiatrin? Som kan hjälpa dig med sömnmediciner? Det måste du ha. Annars blir det för jobbigt!
Mer
6 år 3 månader sedan #1013784 av aviva
Svar från aviva i ämnet Sömnproblem jag blir galen
Men är alla kristna här? jag är judisk. Men inte troende alls. Ska jag be gud att han söver mig så jag somnar och tar bort vad som tagit över min hjärna så fixar han det? Varför är så många kristna så naiva? och är detta ett kristet forum jag hamnat på? Jag blir helt förvirrad nu. Jag vet inte hur många som skrivit om gud o jesus till mig. Vem är vem liksom o vad vill ni som propsar på om det?

ispegalland: Ja jag har en bra läkare, det är skitjobbigt men hon försöker o jag litar på henne. Jag har fått propavan som jag ska lägga till imovane o nitrazepam. Bara jag kan få sova normalt liksom.
Mer
6 år 3 månader sedan #1013790 av memphis
Svar från memphis i ämnet Sömnproblem jag blir galen
Låter bra Aviva! Sömnmediciner är ett måste ibland. Detta är inget religiöst forum, finns många ateister här. Bara det att vissa nyss religiösa människor tar sån plats för de har hittat Guuuud :) inget att bry sig om. Alla är välkomna!