Deppig

Mer
17 år 6 månader sedan #52803 av Katt
Deppig skapades av Katt
:( Känner mig deppig, har ryckt ur telefonsladden.orkar inte prata,framför allt inte med honom.min pojkvän.Han vill hellst träffas varje dag. dessutom ringer han och skickar sms hela tiden.Jag orkar inte :Han har hotat att skada sig själv om jag gör slut.Vad göra.
Mer
17 år 6 månader sedan #52804 av Khai Chau
Svar från Khai Chau i ämnet Deppig
Förstår att Du har det jobbigt...Men GLÖM inte att Du måste också tänka på Dig själv, också! :rolleyes:
Mer
17 år 6 månader sedan #52823 av Katt
Svar från Katt i ämnet Deppig
Tack för svaret,känns fortfarande jobbigt.är så trött,skulle vilja sova i en vecka känns det som.fysiskt är jag inte trött men psykiskt.har tankar om att skada mig själv. har dock pratat med pers på boendet om det.de sa att jag kan ringa el komma ner till lokalen, om det blir för jobbigt.
Mer
17 år 6 månader sedan #52836 av volvo70
Svar från volvo70 i ämnet hej,katt.
förstår att du menar mej.varför blev det så här?tänker du inte på hur jag känner mej. tror du att jag tar allt med ro,så tar du fel.saknar dej.lovade att ta det lugnt,men du ville ha det ännu lugnare.vill du inte ens vara min vän? :( :cry: det blir svårt utan dej.om att skada mej själv.vet inte just nu.går på lugnande piller.kanske tar en överdos,så jag slipper allt.
Mer
17 år 6 månader sedan #52849 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Deppig
Det blir farligt när man blir beroende av en annan människa. Jag har själv varit lite i den sitsen en gång.

Mår man dåligt så tror jag att det bästa är att hålla sig borta från förhållanden överhuvudtaget.

Och det blir väldigt fel när man hotar någon med att skada sig själv, eller att ta sitt liv. Det kan aldrig bli den andres fel att man själv mår dåligt. Ansvaret ligger hela tiden på en själv.
  • Flux
  • Besökare
  • Besökare
17 år 6 månader sedan #52856 av Flux
Svar från Flux i ämnet Deppig
Jag instämmer med Fredik.. man klarar av ett förhållande bättre om man först mår bra själv. Att skada sig själv och skylla på någon annan är inte direkt nån hit.
Hoppas det går bra för er båda som singlar!