Min senaste insändare

Mer
13 år 7 månader sedan #331077 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Min senaste insändare
kvinnan,

det där med hörselhallucineringen verkar vara kul för folk som jag eftersom jag är alltid ensam och om dom pratar med mej så kan jag få mitt eget lilla "Huvudgäng"... hmm men typiskt så kan jag inte få det :/ får stanna med känselmöget och vara ett spöke's bitch :rolleyes: annars ibland så brukar jag se saker bli större och mindre vilket är jobbigt som ibland när jag stirrar på dörren så blir tjockleken mindre och handtaget större fast kul är det ibland :rolleyes:
Mer
13 år 7 månader sedan #331081 av kvinnan
Svar från kvinnan i ämnet Min senaste insändare
Ja, endel har ju trevliga röster som de pratar med och som håller dem sällskap.

Mina är dock inte det utan har väldigt sällan pratat med mig utan bara om mig och annars skrattar de hånfullt eller kacklar (babblar i munnen på varrandra) i bakgrunden.Så jag skulle hemskt gärna vilja slippa dem.

Jag går på Rösthörar möten och det har hjälpt mig endel men det där med att stämma av en tid osv. (som det bla står om i Självhjälpsboken) har inte funkat alls för mig.
Mer
13 år 7 månader sedan #331114 av lärjungenMatteus
6 Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
13 år 7 månader sedan #331195 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Min senaste insändare
Fantasio,

Mycket bra insändare som du skrivit. Rättspsykiatrisk vård är dock idag inte lika vanlig som förr utan det blir ganska ofta fängelse eller annan påföljd. Idag får bara 10 % rättspsykiatrisk vård, men det var mycket vanligare förr.
Mer
13 år 7 månader sedan #331197 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Min senaste insändare
Admin1,

antagligen för att dom flesta läkare överdriver och ger oss fel medicinering som inte funkar x.x