Fördelar med preparat mot depression

Mer
13 år 3 månader sedan #366068 av herA
JO JA har post stress o sånt

de hjälper fint o gött me sscri eller va de heter....................................
Mer
13 år 3 månader sedan #366079 av Drummer
Jakob.N

Nu när du mår bättre så kanske det vore klokt att lära dig spela på gitarrerna än att ha dom som souvenirer!
Mer
13 år 3 månader sedan #366093 av Drummer

PSR skrev: Jag tar mig framåt men det går himla långsamt. För det mesta känns det helt omöjligt. Svårt att förklara. Av olika skäl har jag inga som helst problem att vara avspänd i sällskap med tjejer - NUMERA. Jobbar som lärare som sagt. Har varit otroligt bra för mig som människa.

Du kanske har rätt. Vet inte hur det ska gå till?? Får väl ta henne med humor och storm eller nåt. Det ironiska är att jag vet delvis vilken enorm kraft det är mellan två personer om det klickar.


Du är nog kraftfull PSR och behöver en tjej/kvinna som inte är ytlig utan ser till dina bra sidor! Man behöver vara i ett bra sammanhang för att känna själsliga känslor och det är inte ytliga krogen och borderlinetjejer som bara vill lura dig tillsut via dess manipulerande drag.

Jobba på din själ och va den vill ta dig. Tillslut finns det alltid ngn som älskar dig och då kommer det bli mycket bättre än killar som träffar one night stands på krogen. Håll ut med tålamod tills den dagen kommer för det gör den förr eller senare!
Mer
13 år 3 månader sedan #366125 av zoegas
Jag blir så jävla arg när ni rackar ner på Alternativ på det där sättet. Ni har inte gått i hans skor så håll käft. Bara för att man har en psykiatrisk diagnos så betyder inte det att ni är lika allihop! Alternativ har helt rätt i vad han säger. Hade jag fått min psykiatrikers lön så jag kunnat doppa tårna i en karibisk strandkant och levt lite. Inte fan hade jag ätigt antidepp då och jämrat mig som ni nötter gör.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
13 år 3 månader sedan #366137 av Traxerity
Jag har gått i hans skor om det är sant att han har tagit droger. Överdoseringar på concerta och minnesförluster samt glädjedödande dagar.
Tycker du det är kul när han kallar alla psykopat och sedan trycker ner vårt ordforåd samtidigt han försöker bestämma och göra oss tills hans undersåtar som sedan säger till folk på samma sätt han gör. Det kallas försvarsmekanism och jag har rätt att försvara mej.
Mer
13 år 2 månader sedan #370611 av skrte
.Har prövat de flesta typer av anti-depressiva. De tricykliska gav fler biverkningar än verkningar. Har även prövat et anal SSRI och SNRI, men de flesta var helt väRdelösa. Till slut hittade jag dock ett super-SSRI: Paroxetin. Fantastiskt mot ångest, vilket är mitt största problem i kombintation med vanföreställningar.