I radion i morgon! Nu gäller det...

Mer
17 år 8 månader sedan #46581 av Aspergergirl
För er som missat och för er som glömt så vill jag påminna om att jag och Tryskey (var det väl?) kommer att vara med i radion i morgon (mån). Programmet sänds i P3 kl 11.03-13.00 Det handlar om depressioner och ångestsyndrom samt behandlingar som finns tillgängliga. Framför allt kommer det att handla om ECT, vilket var det som jag och Tryskey blev intervjuade för. Lyssna om ni har möjlighet och lust! Jag känner mig smått nervös nu. Usch. Man kommer säkert att göra bort sig totalt!

/A
Mer
17 år 8 månader sedan #46583 av Nissegossen
Kul, Asperigirl! :lol:

Jag har själv blivit intervjuad i radion, så jag vet precis vad du har för nervositet inom dig! Men dët går säkert bra! Om jag får möjlighet skall jag lyssna till det, och om inte annat, så för att höra din röst! Starkt gjort av dig Asperigirl! :P

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 8 månader sedan #46586 av Aspergergirl
Tillägg: Jag heter Ann-Charlotte (kan ju vara bra att veta så ni vet vem som är jag i morgon =) /A
Mer
17 år 8 månader sedan #46591 av Saari
OJ vad kul! Ser verkligen fram emot detta. Jag åker tillbaka till behandlingshemmet på måndag morgon och ska tipsa alla där om radioprogrammet.
  • Skötaren
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #46592 av Skötaren
Svar från Skötaren i ämnet I radion i morgon! Nu gäller det...
Vet du om man kan lyssna på webben efteråt? Jag jobbar nämligen då, men är mycket intressrad av att höra. Är det direktsändning?
Mer
17 år 8 månader sedan #46594 av Aspergergirl
Ja man kan lyssna efteråt på webben:

www.sr.se/cgi-bin/p3/nyhetssidor ... ramID=1291

Det är inte direktsändning. Jag blev intervjuad för två veckor sedan ungefär. /A