Här är magiska formeln: Lev upp till 20 år längre

• Nissegossen
  • Nissegossen Profilbild Författare till inlägg
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
11 apr 2019 17:50 #1143974 av Nissegossen
Ja, betalsida på Expressen, men jag lägger in söksidan och hoppas något korn av sanning kommer ut av det
www.google.se/search?source=hp&ei=W2GvXM...iz.....6.MoHhMnKEeFQ

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
11 apr 2019 18:07 #1143975 av Geta
Vill du leva 20 år till? Ska du jobba på McDonalds då?

Mer
11 apr 2019 18:21 #1143977 av Recard2016
Ljummet citronvatten på morgonen, vitaminer, superfoods, alger, gurkmeja, grönt te, ingefära, bipollen, vegansk kost, gröt, sallad, avokado, frukt o bär, motion/träning, hund, e mina mitt sätt att leva 20 år längre. Men sen kommer antagligen min medicin o sjukdom göra att jag dör 20 år tidigare ändå.

Mer
11 apr 2019 19:44 #1143992 av RainNo2
Idag tror jag att schizofrena lever mycket längre än vanligt!

• Nissegossen
  • Nissegossen Profilbild Författare till inlägg
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
11 apr 2019 19:53 #1143994 av Nissegossen

Geta skrev: Vill du leva 20 år till? Ska du jobba på McDonalds då?

Tror nog inte det Geta, i alla fall kommer jag inte att jobba där om jag lever då, klarar inte av att jobba där då, om så nödvändigt med mat är borta dör jag av svält såsom många andra redan har gjort.

Kanske bestämmer för tidigare ändå, lägger mig ned och sover och vaknar aldrig mer.

Ja, det är dödssäkert...

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
11 apr 2019 20:23 #1144005 av memphis
Om man ska passa in i Admins statistiken så lever jag nog inte om 20 år. Bryr mig inte heller om jag blir gammal eller inte.

Mer
11 apr 2019 20:56 #1144011 av RainNo2

Mer
12 apr 2019 10:57 - 12 apr 2019 12:15 #1144081 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Här är magiska formeln: Lev upp till 20 år längre
Jag räknar med att jag blir runt 80 år gammal i alla fall fast jag röker cigaretter och dricker öl! Kompenserar det med vitaminer och mineraler - tillskott + nyttig mat. Ska försöka få ner mitt BMI värde till idealvikt som är under 25 i BMI-värdet - just nu, pendlar jag mellan 26-27 i BMI-värde.
Senast ändrad: 12 apr 2019 12:15 av Utomjordingen.

Sidan laddades på: 0.339 sekunder