Jag är på City Göteborgs första sida i dag

  • Ready
  • Besökare
  • Besökare
17 år 7 månader sedan #49013 av Ready
Det värsta är att den här inställningen med "vi och dom" även genomsyrar läkarkåren. Mitt råd till alla psykiskt sjuka är: RÄKNA ALDRIG MED EN PSYKIATRIKER!
  • gulligvännen
  • Besökare
  • Besökare
17 år 7 månader sedan #49015 av gulligvännen
Svar från gulligvännen i ämnet Jag är på City Göteborgs första sida
Jag har varit med om fyra intervjuer för olika tidningar, en för nyhetsmorgon, en för tv som aldrig visades, sen har det varit tv där jag varit några gånger + en gång en finsk tidning där jag var. Senast var i år. / gulligvännen
Mer
17 år 6 månader sedan #49065 av Admin1
Väldigt bra artikel måste jag säga. Du har inte skrivit till Uppdrag Granskning om dina bostadsproblem för de kanske kunde vara intresserade av att göra ett inslag. Jag kan höra Jan Josefsson säga: Vi vet alla att bostadssituationen är svår i storstadsregionerna idag. Men vad händer med de fattiga och psykiskt sjuka, när bostadsmarknaden sviktar och inga lediga bostäder finns. Det skall vi granska idag.
Mer
17 år 6 månader sedan #49086 av Nissegossen
frankie! Artikeln som handlar om Abzu, är ju den länken som hon gav oss!

Det är bara att klicka på den eller kopiera den och lägga den i adress fältet!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 6 månader sedan #49087 av Nissegossen
Det är nytt med City i Göteborg! Du kan läsa om City Webbtidningen på denna länk;

www.gt.se/index.jsp?a=681121

City i Stockholm har en egen hemsida!

Den hittar du här;

www.city.se/tidningen.asp

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 6 månader sedan #49107 av Isa-Alise
Jättefin artkel, Abzu!!! Modigt av dig att ställa upp på bild!!! Lycka till nu i ditt nya boende och jag hoppas att det leder till att du får en egen lägenhet....