Aspergare hade närmare ett ton farliga kemikalier!

Mer
4 år 2 månader sedan #1224518 av Richard

Den 60-åriga mannen förvarande nästan ett ton farliga kemikalier i anslutning till sin bostad utanför Hässleholm. Nu inleds rättegången där den misstänkta riskerar böter eller fängelse i flera år.

Våren år 2018 började det att brinna i ett uthus utanför Hässleholm. Räddningtjänsten larmades till platsen och upptäckte en stor mängd kemikalier. Minst 836 kilo av brandfarliga och explosiva ämnen hade bostadsägaren samlat på sig de senaste 20 åren.

www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/samlade-...-startar-rattegangen

Vilken lirare!

Nu tror jag inte man får dela FUP:ar hur som helst, men målnumret är B 25-19 hos Hässleholms tingsrätt. Sammanställde dock olika listor på kemikalier som hittades...

Giftiga ämnen:
i.imgur.com/gmSLaiU.jpg
i.imgur.com/QMBqorS.jpg

Brandfarliga ämnen:
i.imgur.com/K8NqH19.jpg

Frätande ämnen:
i.imgur.com/wyEF6YT.jpg


Samma åklagare som åtalade mig, när jag lattjade med kemikalier utan tillstånd. Han måste undra hur vi aspergare tänker :mrgreen:...
Mer
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1224524 av PsychoWard
Intressant, nyhetsartikeln publicerades igår på dagen.

och jag har inget minne alls av att ha läst den, däremot på kvällen så hade jag besök. den där "som alien" som jag skrivit om tidigare i forumet knackade på, och jag öppnade till slut och han ville in men jag sade till bestämt att jag inte släpper in folk utan att mitt hem är mitt fort. Jag bjöd på kaffe vid kiosken och berättade om att det verkar som landet tagits över av fienden och att det är stor skam på de poliser som tillåter krigsvrålen från deras klan.

Somalien fortsatte fråga om att vilja sova över hos mig men jag berättade för honom att jag har strålkastare som kan tändas mot den som tar sig in i lägenheten, för att blända honom och även om kemikalier som inbrottskydd.

jag brukar inte gå runt och hota folk med kemikalier.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.